Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:whahahaha zie je de trailer heen en weer schudden.......daar komen Cindy en Penny aangewaggeld
Picassox schreef:O, EEF!
Een rondje rijden is wel beter dan een rondje stappen denk ik. Want dan is de pit er misschien een beetje af, en aan de hengstenketting wordt hij ook heel druk. Helemaal door al die nieuwe indrukken. Dus als hij even gereden is, gaat het goed. Dus ik denk dat een rondje stappen onder het zadel het allerbest gaat.
Picassox schreef:Picasso.
Eef, ik denk dat het verstandig is als we ze eerst aan de hand laten kennismaken en daarna tegelijk de wei in pleuren. Dus wij moeten even op elkaar wachten.
Mietje schreef:Trouwens, maar goed dat ik nog ff heb gebeld
We wouden al dvd's meenemen voor als het heel slecht weer werd, want er is een tv.
Maar dus geen dvdspelerWou voor de zekerheid ff checken, goed dat k dat heb gedaan, anders hadden we niks gehad
Ik neem nu de mijne mee
LauraMc schreef:Picassox schreef:Picasso.
Eef, ik denk dat het verstandig is als we ze eerst aan de hand laten kennismaken en daarna tegelijk de wei in pleuren. Dus wij moeten even op elkaar wachten.
Wat doen we met Tróstan dan? Hij is echt zo'n sukkeltje maar ik heb geen idee hoe hij bij andere paarden is..
Mietje schreef:Fab ook?