Maar ik ben vrijwilliger, moet ik dan ook betalen? Nee toch, want in feite doe ik nergens aan mee dan En Esmee, moet ik mij nog opgeven bij jou? Want volgens mij had je al door dat ik meedeed als vw he
hey, ik kom even zegen dat mijn pony iig een maand niet bereden mag worden dus dat word geen pas de deux en spelletjes voor haar.. dus ik kom met de pony van mijn zus
ik zou het niet willen missen, ''k heb zo lang moeten zeuren tot het mocht, dus nu houd niks me nog tegen 'k vind het heel jammer dat ik niet met mijn pony mee kan doen, maar ookal is ze dan al beter ik neem haar niet mee omdat ze haar voorbeen een keer gebroken heft en ze daarom voorzichtig moet zijn., na dit maar ik ga even tegen m'n moeder zeggen dat ze het geld moet overmaken
ik zit met 2 groten problemen.. ik heb geen geld meer en mag niks lenen (geld van werken al binnen) en ik en Daphne ebben allebij geen auto waarmee we kunne.. maarja hoop dat ze allebij opgelost worden.. als iemand nog spullen nodig heefT! ik heb wat tekoop!
goed nieuws.. mama lief sponsort mij voor het boktdag en wil en kan waarschijnlijk 1 keerjte rijden (alleen heen) dus zoiezow 3 kwart van de problemen zijn voor mekaar!
Heeft iedereen hier al zijn best gedaan om meer deelnemers/vrijwilligers te regelen ! We hebben een enorm terrein jongens, kunnen we niet ongebruikt laten .