Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kel2004 schreef:Hahahahaha Nath, je moet gewoon ook een keer blijven slapen. Sander red zich wel een nachtje alleen hoor...
Marshaha schreef:marlies, hoeveel geld wil je uitgeven aan vervoer voor 3 dagen?
ik heb gebeld naar taxibedrijf, en korting gekregen
we hebben 1 dag gratis als we drie dagen huren Bvrachtwagen
géén kilometertelling, zelf gewoon tanken
Nathalie1981 schreef:Kel2004 schreef:Hahahahaha Nath, je moet gewoon ook een keer blijven slapen. Sander red zich wel een nachtje alleen hoor...
Sander misschien wel, maar mijn liefe terror katje waarschijnlijk niet.
manzano schreef:Tuurlijk wel Nath...... anders kan je nooit eens weg toch?? Onze katten zijn straks 4 dagen alleen..... Geloof dat het voor het huis erger is dan voor de katten
Marshaha schreef:marlies, hoeveel geld wil je uitgeven aan vervoer voor 3 dagen?
Marliesje schreef:Marshaha schreef:marlies, hoeveel geld wil je uitgeven aan vervoer voor 3 dagen?
Alleen mag je met een B-rijbewijs ook 2 paarden vervoeren schiet me nu te binnen.
Marijke82 schreef:manzano schreef:Tuurlijk wel Nath...... anders kan je nooit eens weg toch?? Onze katten zijn straks 4 dagen alleen..... Geloof dat het voor het huis erger is dan voor de katten
Mijn katten krijgen 2 keer per dag eten, en ik verschoon dagelijks de bakken.
Marliesje schreef:Marshaha schreef:marlies, hoeveel geld wil je uitgeven aan vervoer voor 3 dagen?
Alleen mag je met een B-rijbewijs ook 2 paarden vervoeren schiet me nu te binnen.
Nathalie1981 schreef:Ja maar ik ben bang dat poezel geen eten krijgt
Sander vindt kattenvoer stinken
Marijke82 schreef:Mijn katten krijgen afgewogen voer Jacq, en ik heb er 1 op light voer.
Normaal doet mijn zusje dat als ik er niet ben, maar nu moet BF het doen