Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(af en toe dan
).
Kel2004 schreef:Hahahahaha Nath, je moet gewoon ook een keer blijven slapen. Sander red zich wel een nachtje alleen hoor...
Marshaha schreef:marlies, hoeveel geld wil je uitgeven aan vervoer voor 3 dagen?
ik heb gebeld naar taxibedrijf, en korting gekregen
we hebben 1 dag gratis als we drie dagen huren Bvrachtwagen
géén kilometertelling, zelf gewoon tanken
Nathalie1981 schreef:Kel2004 schreef:Hahahahaha Nath, je moet gewoon ook een keer blijven slapen. Sander red zich wel een nachtje alleen hoor...
Sander misschien wel, maar mijn liefe terror katje waarschijnlijk niet.

en ik denk Sander ook niet !!!manzano schreef:Tuurlijk wel Nath...... anders kan je nooit eens weg toch?? Onze katten zijn straks 4 dagen alleen..... Geloof dat het voor het huis erger is dan voor de katten

Marshaha schreef:marlies, hoeveel geld wil je uitgeven aan vervoer voor 3 dagen?
Marliesje schreef:Marshaha schreef:marlies, hoeveel geld wil je uitgeven aan vervoer voor 3 dagen?
Alleen mag je met een B-rijbewijs ook 2 paarden vervoeren schiet me nu te binnen.
Marijke82 schreef:manzano schreef:Tuurlijk wel Nath...... anders kan je nooit eens weg toch?? Onze katten zijn straks 4 dagen alleen..... Geloof dat het voor het huis erger is dan voor de katten
Mijn katten krijgen 2 keer per dag eten, en ik verschoon dagelijks de bakken.
Kan niet van iemand verwachten dat ze zo vaak hier naar toe komen
Maar we vertrekken vrijdagmiddag, dus dan kan ik het zelf doen en maandagmiddag kan ik het ook weer zelf doen. Marliesje schreef:Marshaha schreef:marlies, hoeveel geld wil je uitgeven aan vervoer voor 3 dagen?
Alleen mag je met een B-rijbewijs ook 2 paarden vervoeren schiet me nu te binnen.
Nathalie1981 schreef:Ja maar ik ben bang dat poezel geen eten krijgt
Sander vindt kattenvoer stinken
Dan heeft ie dat maar over voor jou 
Marijke82 schreef:Mijn katten krijgen afgewogen voer Jacq, en ik heb er 1 op light voer.
Normaal doet mijn zusje dat als ik er niet ben, maar nu moet BF het doen