(zei zij die als de dood is in het donker of in het bos) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(zei zij die als de dood is in het donker of in het bos) 
Cheveyo schreef:Ik heb vandaag een zaklantaarntje gekocht voor aan de broekriem, bij Karwei!! haha humor! Dan kunnen we een nachtritje maken(zei zij die als de dood is in het donker of in het bos)
Spetter schreef:Cheveyo schreef:Ik heb vandaag een zaklantaarntje gekocht voor aan de broekriem, bij Karwei!! haha humor! Dan kunnen we een nachtritje maken(zei zij die als de dood is in het donker of in het bos)
Jaaaa lachen! Ik doe mee! Hahaha heb veel verlichting en reflectiespul. Gaan we in het donker door Meerwijck, brrrr lekker eng! Maar Jetje is nooit bang, dus die mag voorop!

.
We zullen allemaal voor je duimen! Las net op tinkerpraat dat het ook niet zo lekker met Light ging... Het zit je niet mee he?!
Ik rij wel ergens in het midden...
hihi
O nee Walentijn.
Groeties
leonietje schreef:? Okey ?
) mensen in bij TP neerzetten!!!
Maar doe natuurlijk mijn uiterste best
, maar we gaan zeker proberen om op zondag een dagje te komen MET paard ! 
en Ron zit in die periode precies met de mais die van het land af moet en de laatste periode om nog mest te kunnen rijden (lastig hoor zo'n boer als vriend
) 
Lucy_1 schreef:Ik weet het ook nog niet.... Als Chas niet gaat, ben ik er sowieso alleen zonder paard... Maar weet het echt pas op het laatste moment![]()
Maar doe natuurlijk mijn uiterste best
...volgend jaar beter laten we maar zeggen