Hallo even een vraagje aan de ruiters in Friesland, weten jullie dat er een groot hippisch centrum gaat komen in Stiens. Zij vragen op hun website mee te denken wat de mensen er graag zouden zien dit kan je dan op hun forum en gastenboek vermelden. Misschien leuk om hen eens op weg te helpen. Fijne dag. www.steenshoeve.nl
Dus geen nieuw topic nu? Of moeten we een topic maken met een oproep : ER ZIJN NOG PLAATSEN VRIJ VOOR DE FRIESE BOKKERS MEETING A.S. ZATERDAG 21 APRIL? Met alle verdere info van waar we naar toe gaan en alles.
Naar sneek komen is geen probleem, als ik van te voren helemaal uitzoek welke bus ik moet hebben
Toppertje!! Dan kan jij nog wel meerijden maar dan zit ik nu wel helemaal vol!! Ook ff voor de andere bokkers die met mij en mijn mamma meerijden ik laat jullie allemaal via een pb wel even weten hoe laat jullie waar in de city of sneek moeten zijn!
LALALA ik moet eigenlijk leren voor een toets maar daar heb ik geen zin in... en wie gaat er eigenlijk reserveren want anders is er straks miss geen plek meer of valt dat mee???