geldersche bokkers @ de veluwe???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Re: geldersche bokkers @ de veluwe???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:37

Hahah ik heb nu al alle vormen van mn naam voorbij zien komen Ja.

En ik zei NIET dat we gingen crossen, ik zei dat ik dat als ik er alleen heen zou gaan zou gaan crossen. Crossen kan niet in een groep, of alleen de groep iig waar je vaker mee samenrijd.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:39

Ja, klopt.
En wat vinden jullie van mijn voorstel?

Als iedereen zich er prettig bij voelt, kan er toch best een handgalopje, en diegene die echt niet willen houden gewoon de paarden in [ging wel de vorige keer goed], en draven later bij.

Alleen zo gauw er iemand zich er niet prettig bij voelt, of het een wedstrijdje wordt, kappen we ermee. Afgesproken?
Maar op het zand hebben we alle ruimte. Ja

Ik probeer gewoon de meest geschikte oplossing te vinden, voor iedereen. Ik doe nu dit voorstel. Er wordt door Emuzii niet eens op gereageerd, nee, ik word 'kleuter' genoemd. Fijn.
Laatst bijgewerkt door Picassox op 13-01-07 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:42

Ja ik vind je voorstel een goed idee. Lachen
Stem ik volledig mee in. Ja

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:42

Okay, mooi. Lachen
Maar de houding van Emuzii staat me gewoon niet aan. Ik probeer een middenweg te vinden, en ik kan 'kleuter' naar m'n hoofd gekregen krijgen, en zeggen dat ik nare opmerkingen maak. Nors opkijken

Misschien valt het harder uit, dan bedoeld. Maar ik probeer een middenweg te vinden.
En als er mensen zijn, die zich niet prettig erbij voelen, vind ik dat je daar mee te leven hebt, op dat moment.
Dan moet je gewoon kunnen zeggen, jammer. We hebben het geprobeerd, maar het kan niet.
En dan is het jammer, en dan zeg je gewoon volgende keer beter. En dan niet je zin doordrijven, ook niet tijdens de boktmeeting zelf, om nog wel even in galop aan te springen.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:44

En dat had ook alles te maken met DIT zeker? Nee dat had te maken met je opmerking dat jullie mij vóóral niet zouden missen. Wat ik beschouw als kinderachtig ja, agz ik jullie gewoon veel plezier wens en dat ook meen Lachen.
En een geschikte oplossing vinden is niet in koeienletters boven je post je eigen besluit neerzetten. Eigenlijk valt dat bij mij ook niet onder een 'middenweg vinden", door neer te zetten WE GAAN NIET GALOPPEREN. Toch?
Wat als ik dat zou doen? Zou je ook vervelend vinden.
Ik wacht eerst de rest van de groep wel af, voorlopig hoeft het voor mij niet meer eigenlijk.
Ik zou het echt top vinden met zoveel mensen, en ik denk dat op dat moment zelf bepalen of we gaan galopperen prima is, maar ik ga zowieso, al is het later Lachen.
Laatst bijgewerkt door Flabbergast op 13-01-07 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:45

Zullen we nu gewoon een goeie afspraak maken en niet elkaar meer naroepen enzv?

1 goede afspraak wat dan vast staat,en duidelijk van hoe of wat.
De ts zelf misschien?

Dan weet iedereen hoe het gaat die dag en kan er rekening mee gehouden worden.

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:46

Nee, daar heb je helemaal gelijk in, Picassox.
Ik weet niet of dat onderste ook over mij gaat (?), maar zo bedoelde ik het ook niet.
Ik gallopeer ook liever niet, maar ik snapte toen niet waarom we de groep niet konden splitsen, maar dat is nu oke, punt erachter, oplossing gevonden. Lachen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:47

Wat niet? De boktmeeting of galopperen? Want als dat laatste zo is, kunnen we vrede sluiten en het gewoon gezellig maken. Lachen

En Ezumii, Elmiran en ik kennen het bos, we weten waar het wel en niet kan. En dan kan jij niet zeggen dat je het beter weet.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:47

Picassox schreef:
Wat niet? De boktmeeting of galopperen? Want als dat laatste zo is, kunnen we vrede sluiten en het gewoon gezellig maken. Lachen

En Ezumii, Elmiran en ik kennen het bos, we weten waar het wel en niet kan. En dan kan jij niet zeggen dat je het beter weet.

Wat heb ik nou weer gezegd Bloos! , het wordt steeds gekker hier.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:48

Daniëlle, was het met mij eens. Goed, zij hoeft ook niet per se te galopperen, en sloot zich aan bij het besluit van het gros.
Ik denk dat wanneer iedereen zich okay voelt, we het kunnen proberen. Right?
Ezumii, kun je daar mee leven?

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:50

Wiehoe mijn 1000e berichtje Clown In heel lang tijd Haha!
Laten we erover ophouden en kijken wat iedereen er van vind. Het feit blijft wel dat Picassox de weg weet en geen groep wil leiden die gaat galopperen dus diegene moet(en) dan zelf de weg zoeken.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:51

Iedereen vrede? Iedereen tevreden?

Dit was mijn voorstel, en het is denk ik voor iedereen akkoord:
Misschien kunnen we het beter ter plekke overleggen. Als de meeste paarden drammerig zijn, doen we het niet, als de meeste wel het aandurven, gaan we gewoon.
Dan gaan we over het zand. Lekker alle ruimte, iets zwaarder, maar de paarden zijn makkelijker terug te krijgen. Maar dan moeten we wel goed afspreken, waar we stoppen, en een stopteken voor als er iets mis gaat afspreken, iedereen mee eens?
Dan is het voor iedereen leuk.

Iedereen? Yes?
Dan lijkt het me duidelijk, en dan spijt het me Ezumii dat ik zo hard ben uitgevallen tegen je. Maar ik denk dat we nu door een deur kunnen, en ook met jou erbij, een gezellige dag ervan kunnen maken. Lachen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:52

LadyF schreef:
Wiehoe mijn 1000e berichtje Clown In heel lang tijd Haha!
Laten we erover ophouden en kijken wat iedereen er van vind. Het feit blijft wel dat Picassox de weg weet en geen groep wil leiden die gaat galopperen dus diegene moet(en) dan zelf de weg zoeken.

Dat klopt niet helemaal, want ik heb een nieuw voorstel. Haha!
Ik wil best leiden, maar dan moeten er gewoon afspraken komen. En dat kunnen we beter in het real life doen. Duidelijker dan nu.

En we hebben een oplossing gevonden. PUNT.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:53

YES JONGENS [eh, meiden], ik heb er zin in! Lachen
Wie gaan er nu wel en niet mee?

[Heel misschien gaat m'n vriend mee op m'n kleinere pony'tje, of ik op die kleine pony en hij op Picasso, of m'n zusje gaat mee op die pony] Haha!
Laatst bijgewerkt door Picassox op 13-01-07 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:53

Nou weet je, ik ga zówieso galopperen als ik erheen ga. Mochten Kelly en Martine met me meegaan die ook. Ik denk dat ik het gewoon zo ga doen, ik kom wel op die dag, rijd wel een stuk mee, gaan we niet galopperen rijd ik zelf verder Lachen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:55

Da's ok. Maar dan is het geen boktmeeting. En kijk, ik zoek een oplossing, en jij dramt wéér door. Je drijft ons gewoon in een hoek, net zo lang tot wij toegeven; we gaan galopperen.
En dat is niet de bedoeling. Sorry, maar nu houd ik voet bij stuk.
Dit was de oplossing, wat je nu nog bedenkt, mag je zelf weten. Lachen

Ik vind het gewoon een beetje jammer. Terwijl het nu wel aan de orde is. En je wil net zo lang doorgaan, totdat we wel gaan. En ik voel me nu de gebeten hond.
Laatst bijgewerkt door Picassox op 13-01-07 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:56

Picassox schreef:
[Heel misschien gaat m'n vriend mee op m'n kleinere pony'tje, of ik op die kleine pony en hij op Picasso, of m'n zusje gaat mee op die pony] Haha!

ehm bedoel je Repel of Scuba???
kan die dat dan wel bij houden?? Nagelbijten / Gniffelen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:56

Repel. Ja
Mocht het niet gaan, kan Repel zelf naar huis. Haha!

Haha, ik laat Gj niet op Scuba. Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Picassox op 13-01-07 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:57

Ja lijkt me verstandiger,weet ook daar de weg dus Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:58

Even serieus, wat is je probleem nou Clown? Ik geef aan dat ik zelf verder rijdt als we niet gaan galopperen, en drijf jullie dus NIET in de hoek door zelf weg te gaan dan.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:58

Ja maar, ik voel me wel de gebeten hond.
We vinden het jammer. Het is een Boktmeeting. En we vinden het gewoon een beetje jammer. Ik ga toch ook niet weg bij een boktmeeting omdat ik het niet meer leuk vindt ofzo?

En dat je weggaat, vat ik op als een dreigement, want het moet gezellig zijn. En niet van 'Jullie zijn saai, mazzel, ik ga'
Laatst bijgewerkt door Picassox op 13-01-07 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:59

Nou je mag het jammer vinden Lachen, natuurlijk. Maar zoals ik al een keer of 100 gezegd heb, ik ga daar gewoon galopperen, anders hoef ik er niet heen. Dus ik denk dat dit een goede oplossing is. En gaan jullie wel galopperen ben ik er toch gewoon?
En waarom zou je niet weggaan als je het niet leuk vind, je betaald er niet voor ofzo Clown

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:01

Zie je, je dreigt wel. Jullie gaan galopperen, anders ga ik weg.
Ja, ik vind het gewoon jammer. Het is nu van; 'Jullie zijn saai als jullie niet galopperen, mazzel!'

Ik bedoel, ga dan een keertje zelf. Kan je de hele tijd galopperen. Lachen

En je mag galopperen! Echt waar, maar waarschijnlijk wil het gros niet zoveel galopperen, en die houdt het dus even in. Maar je mag galopperen wanneer je wilt, met ons mee. Nu blij? Iedereen happy? Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:03

Weet je wat. Laat maar helemaal Lachen.
Je hoeft helemaal niet zoveel toe te geven op mij, het enige wat ik vraag is gewoon een leuk galopje, kan dat niet in groepsverband ga ik zelf.
Laatst bijgewerkt door Flabbergast op 13-01-07 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:04

Niet banketstaaf bedoelt, maar als je toch niet met ons mee gaat, kun je toch ook wel een andere keer gaan? Ik bedoel; voor jezelf?