lalalaleen kan niet wachteeenn voor mij maakt het niet superveel uit wanneer het is maar liefst in juli..
joa ik heb ook heel augustus vakantie maar ik wil dan een vakantiebaantje en in juli heb ik ook heel de maand vakantie en dan heb ik denk ik niets speciaals
whaha idd ik hoop dat er snel vanalles geregeld word dan ben ik gerust en kan ik er zo naartoe leven ik leef graag naar dingen dan ben ik happy
ach, ik kan het ook gewoon een week houden en degene die dan willen gaan kunnen dan ook gewoon gaantoch?
whahah Je mag ook de hele vakantie voor mijn zusje spelen hoor Mijn vakantiezusje Zal wel even moeten wennen aan je accent hihi
ja nadina praat idd écht nederlands moet zeggen als je dat te snel praat denk ik niet dat ik er een lap van versta
hihi Ik vind het echt grappig!Een goede vriend van mij praat ook ECHT zo nederlands! Echt grappig Zo'n harde G die naar de R neigt zo onderhand
ChingYi schreef:hihi Ik vind het echt grappig!Een goede vriend van mij praat ook ECHT zo nederlands! Echt grappig Zo'n harde G die naar de R neigt zo onderhand whaha idd