Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bliksem schreef:Ja, ik was zo nuchter als wat
fallstar schreef:Ik weet het tot het viaduct.. en dan?
Welke straatnaam enzo?
Flurk schreef:
ik rij heen en ik rij terug
ik hoef niets lekker bij de koffie hoor doe maar liever 2 koppen koffie of kunnen jullie ook maseren?
ik heb een jaar al niet meer gereden op 5 min. na dan vorige week eventjes op Vincent gezeten
en troost je ik stap op 'ieder' manege paard als er maar wel een startknop op zit en niet eentje die je vooruit moet schoppen
Pfffj nee daar heb ik vast geen fut meer voor.. Ook als sinds vorig jaar winter niet meer echt gereden.. alleen een beetje aangekloot en gestapt (arm starretje).
Ik moet echt echt op een paard hoor, ik kan niet op ponys rijden
er moet ook een rem op hé
Chan_n schreef:Joehoeik heb net gewerkt.. we stonden maar met zn 2en! en t was echt drukk
![]()
Ik ga vanavond ook niet te laat weg hoor, want ik zit morgen ochtend om half 9 op me paardenpony
dus als iemand ook niet te laat weg gaat, fiet ik daar wel mee naar delfgauw anders verdwaal ik helemaal in het donker haha
suus_ schreef:als het wodka is stem ik toe
edit; jammer wijn lust ik niet!
Chan_n schreef:oh, dan fiets ik ook wel met jullie mee! als je door delfgauw gaat?
En ik werk bij de schoenenreus in delft
suus_ schreef:Van mij mag je meefietsen hoor haha... als het niet heel hard regent fiets ik ook wel een stukje mee.jaa is goed.
mijn batterijen zijn bijna op
ik blijf bij shellie slapenkan evt nog wle een stukje mee fietsen, als shellie dat wilt, moet door het DH namelijk als je snel wilt thuis zijn
.