De meeting was leuk
als we over een tijdje weer een keer gaan hebben we vast een andere hond erbij (witte herder) dan neem ik die mee. Jammer dat Roosje zo klein is en niet los kon. We hebben wel erg geluk gehad met het weer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als we over een tijdje weer een keer gaan hebben we vast een andere hond erbij (witte herder) dan neem ik die mee. Jammer dat Roosje zo klein is en niet los kon. We hebben wel erg geluk gehad met het weer

.
.
dat we niet staan te wachten op mensen die toch niet wilde komen. Volgende keer beter. Zullen we dan ook een keer een meeting doen met paarden? weet niet of dat te doen is voor jullie.
. Of ik moet ff op een andere computer gaan.
en we nemen dus nu expres een andere hond erbij omdat die dan wat van onze oude hond nog kan leren ofzoiets. 
R_ChiChi schreef:Ik ben benieuwd naar de foto's!
En we kunnen wel inderdaad een deel 2 organiseren met paarden, en een deel 3, dat we blijven slapen.
bel dan naar 0318-.......
.
jennyk schreef:Zachtblauw: idd. toevallig zelfde naam, maar andere schrijf wijze. Wat voor ras is het en met welke hengst wordt ze gedekt?
Mijn foto's zijn niet bijzonder,staat vooral een erg vieze pup op.
Kent of herkent iemand deze hondbel dan naar 0318-.......

fjordnina schreef:Uhhh Jaahaa! Dat is em!![]()
Mijn foto's staan inmiddels online, alle 123. Niet allemaal even mooi maar toch:
http://nina1993.mijnalbums.nl/
, maar kan iemand mij dan ophalen, 't is maar een kwartiertje van Kootwijk. Wij hebben nml. geen trailer, geen trekhaak aan de auto en ook geen E-rijbewijs