Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elaine schreef:Ja idd, ben bezig met ze allemaal verzamelen en dan op 1 site zetten!
Palma1994 schreef:[***] schreef:Ja idd, ben bezig met ze allemaal verzamelen en dan op 1 site zetten!
Dat is inderdaad leuk en dan kunnen de foto's van de barberque er ook bij , en natuurlijk de opening van de ruiterpaden met de tijd![]()
Esmeralda weet je al iets van datumssssssss??????????
Gaaaaafffffff je avatar ik krijg er ook 1 van haar
Elaine schreef:ShannaY schreef:Mag ik weer even klagen, want dat kan ik zo goed!
Ik was gisteren wederom in het Reyerpark aan het stappen met mijn (geblesseerde) paard, en kwamen er een tinker en wederom een tuigervos keihard voorbij gegalloppeerd, en dit keer bleef mijn paard niet rustig.
Probeer toch zoveel mogelijk rekening te houden met andere "weg"gebruikers.
Tuurlijk mag je klagen, maar het heeft geen ene (*&%^# te make met dit topic.
Dit topic gaat over een meeting niet over hoe mensen zich gedragen in het Reyerpark.
Maak dan je eigen klaagmuur topic daarover aan.
De mensen die zich op dit topic begeven praten nog een beetje na over de meeting, waar jij overigens niet bij wilde zijn.
ilovepebbles schreef:
miss heeft het niks te maken met dit topic, maar avatars toch ook niet??
Palma1994 schreef:
Klopt helemaal, maar er kan hier wel telkens neer gezet worden dat die meiden daar galoperen maar er liggen ruiterpaden etc en misschien hebben ze haar niet zien lopen.
En net wat [***] zegt misschien waren het niet eens meiden van bokt, het is erg vevelend als mensen je voorbij racen maar ja we kunnen niet iedereen aan de lijn leggen
Citaat:Woef!
Hier bedoel ik mee dat ik het ermee eens bent en idd niet iedereen als een hond aan de lijn ga en kan leggen!
Palma1994 schreef:Citaat:Woef!
Hier bedoel ik mee dat ik het ermee eens bent en idd niet iedereen als een hond aan de lijn ga en kan leggen!
Pfff hier had ik echt mijn vergrootglas voor nodig, maar ja dat krijg je als je een overjarige puber ben![]()
Citaat:hahaha sherlock holmes met je vergrootglas
Palma1994 schreef:Vanavond mag ik trouwens gezellig de verzorghaf Waldo van Esmeralda rijden, van de week heb ik aardige vliegles gehad hoop dat hij me gaat sparen vandaag
Elaine schreef:Tuurlijk mag je klagen, maar het heeft geen ene (*&%^# te make met dit topic.
Dit topic gaat over een
meeting
niet over hoe mensen zich gedragen in het Reyerpark.
De mensen die zich op dit topic begeven praten nog een beetje na over de meeting, waar jij overigens niet bij wilde zijn.
Palma1994 schreef:Meiden mijn nieuwe avatar Mr_Mickey heel erg bedankt![]()
ShannaY schreef:[***] schreef:Tuurlijk mag je klagen, maar het heeft geen ene (*&%^# te make met dit topic.
Dit topic gaat over een
meeting
Dit heeft er daadwerkelijk wel mee te maken, want als ruiters zich zo gedragen in een park gaat het hele verhaal denk ik nieteens door. Toevallig waren dit ook twee mensen die mee waren met de meeting (tenminste 1 daarvan!). De reden dat ik niet ben gekomen, gaat om het feit dat er mensen zijn die ook nog gewoon werken.
Zoals al eerder gezegd is, dit topic gaat ook niet over atavars, of wat jullie vanavond eten, dan vind ik een opmerking over slecht gedrag in een ruiterpark beter geplaatst dan "Ik wiLl SooOw GrAaAg Un AtaAvrArr!"
ShannaY schreef:Elaine schreef:Tuurlijk mag je klagen, maar het heeft geen ene (*&%^# te make met dit topic.
Dit topic gaat over een
meeting
Dit heeft er daadwerkelijk wel mee te maken, want als ruiters zich zo gedragen in een park gaat het hele verhaal denk ik nieteens door. Toevallig waren dit ook twee mensen die mee waren met de meeting (tenminste 1 daarvan!). De reden dat ik niet ben gekomen, gaat om het feit dat er mensen zijn die ook nog gewoon werken.
Zoals al eerder gezegd is, dit topic gaat ook niet over atavars, of wat jullie vanavond eten, dan vind ik een opmerking over slecht gedrag in een ruiterpark beter geplaatst dan "Ik wiLl SooOw GrAaAg Un AtaAvrArr!"