Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hipkippie

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:44

Heej joy, je moet wel een keer mee gaan met een rit hoor.
Wil wel is weten of Kim en Timon elkaar nog zouden kennen, waren altijd maatjes
Hoe gaat het met Timon met die ataxie dan?

Tiso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 23:03

ja goed ben hem net weer aan het berijden duss weer ff rustig trainen... vandaag was die goed ontspannen netjes aan de teugel enzo... maar om nu al buiten te gaan rijden kunnen ze achter benen mischien niet aan en dat zou jammer zijn

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 23:35

ja je moet niest overhaasten hoor, gwoon alles weer rustig oppakken.
vond het echt jammer toen je me vertelde dat die ataxie had, maar als het nu beter gaat vind ik echt top

Tiso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:17

ja ik en men moeder denken niet echt dat het ataxie is...
want de dingen die hij zou moeten hebben heeft hij niet duss we moeten nog een keer laten kijken door een andere veearts alleen we weten nog geen 1 die veeel van de benen weten..

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:56

ga je toch gewoon de volgende rit mee zoals kimbalover eerder al zei ; hoe meer zielen hoemeer vreugde

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:08

Wat is het rustig hier.
Zijn er nog nieuwtjes over de rit?

Pff ik ben met mijn profiel bezig,, wat een werk zeg

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 13:48

Haha!
Ik vond het ook al zo rustig
Hmm nieuwtjes over de rit..niet dat ik weet
Gelukkig heb ik mijn profiel al helemaal af

En uhm Joyce? weet je mischien al of die Chantal nog komt bij de shetjes? namelijk nog niet gezien

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:43

Geen idee hoop het niet voor jullie ik spreek haar zelf ook niet meer (gelukkig) maar ik vind het een beetje vaag dat die marianne jullie als verzorgsters heeft en dan ook nog chantal als verzorgster in eens aanneemt......... en ook dat de buurmeisjes toen langs waren geweest en die manen hadden geknipt ofzo?? (stond in jullie topic) waarom zegt ze dan niet dat jullie ze verzorgen......... of is het gewoon een kwestie van 'wie wil die komt maar' ? dat snapte ik niet helemaal.........

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:04

@ joyce ik zou het even uitleggen ..
Het buurmeisje was gekomen met een vriendinnetje . Dat meisje was heel erg ziek ( had kanker ) en ze zou ook doodgaan ( is inmiddels ook overleden ) Kelly en ik waren er toen niet we waren naar een paardenzaak nieuwe halstertjes enzo halen . Toen we terugkwamen zagen we dus dat hun er waren en ik kende dat meisje wel van gezicht en we herkende dat buurmeisje wel . we maakte even een praatje enzo met Marianne en ze vertelde dat dat meisje zo graag nog een keer op een pony wou zitten enzo ( ze was haar knie al verloren ) Dus dat ze dat zo sneu voor haar vond dat ze er wel even zo lang mee mochten troetelen , zei was ondertussen weggegaan andere dingen doen en toen dachten ze laten we eens lekker gaan knippen en doen . En toen hebben ze dus de hele lange voorpluk van Sunny afgeknipt en van fifty ook de manen en staart. En we waren zo boos ! we waren juist zo trots op die manen en staart. Maar helaas niets meer aan te doen .

Over Chantal ; Kelly en ik waren bijna een jaar niet meer geweest omdat er dus andere verzorgers waren en wij dachten van ach hun redden het ook wel zonder ons . We gingen dus weg en naar een tijdje hoorde we dat Kellys pony Sander ( 8 jaar toen ) overleden was . we schokken daar zo van dat we eigenlijk al terug wouden we zijn toen langsgeweest en toen kregen we te horen dat Sunny hoefbevangen was geworden . We baalde daar zo van ! maar oke Daan en Samantha kwamen nog wel dus wij dachten van we kijken het nogeven aan en we kunnen ook niet zomaar hun weer wegsturen want wij zijn weggegaan voor hun . Maar tot naar ongeveer een half jaar ( vorige week dinsdag dus ) zijn we weer teruggegaan even vragen hoe alles ging enzo en of Daan en Samantha nog kwamen. Hun kwamen dus niet meer en ze had jou en Chantal dus gezien ( ze wist niet eens dat ze zo heette ) wij vertelde dat we de ponys wel miste enzo en toen zei ze nou van mij mogen jullie terug komen ! nou daar hebben we dus geen nee tegen gezegt Dus nu zijn wij gewoon weer de vaste verzorgers alleen rijden we der natuurlijk niet op alleen haar kleindochtertje af en toe . Ik hoop dat je het nu een beetje snapt

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:51

Ahjah ik snap het en ja, oké dat van die manen is dan inderdaad wel zonde, maar wat een triest verhaal zeg... bah.

Ja en die chantal is gewoon een eh, errug raar kind heb haar, na lang aandringen van haar kant, een keertje meegenomen op buitenrit in de koets bij otje (anders dan is ze in staat om kilometers mee te fietsen, heeft ze ook wel eens gedaan, en dan echt een paar centimeter naast otje.. :S gevaaaaaarlijk......... en dan niet luisteren als ik zeg dat ze niet ernaast moet gaan fietsen ) maarja, van haar heb ik gelukkig even geen last meer, ze heeft in de gaten dat otje verzorgen voor haar in iedergeval géén optie is en ook nooit zal worden

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 17:28

hahah gelukkig maar ! hebben wij der verlopig ook geen last van

maare ht is hier wel verdacht stil !
Melina en Joyce gaan waarschijnlijk nu toch wel weer mee !

hipkippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 17:38

Eejj schreef:
hahah gelukkig maar ! hebben wij der verlopig ook geen last van

maare ht is hier wel verdacht stil !
Melina en Joyce gaan waarschijnlijk nu toch wel weer mee !

ff aanvullen op het lijstje

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:24

ja het is nog niet zeker dus zet het er nog niet op ze moeten eerst een weide kunnen lenen voor een nachtje ( in ieder geval joyce ) anders moeten ze om half 8 al weg in terwolde en dat word wel erg vroeg voor ze. Ik ga morgen vragen bij mijn verzorgponys of het kan dus dan weet ik meer

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 10:28

Eejj schreef:
ja het is nog niet zeker dus zet het er nog niet op ze moeten eerst een weide kunnen lenen voor een nachtje ( in ieder geval joyce ) anders moeten ze om half 8 al weg in terwolde en dat word wel erg vroeg voor ze. Ik ga morgen vragen bij mijn verzorgponys of het kan dus dan weet ik meer

Heej eejj
haha ik zie het al voor me een arab daar tussen die kleintjes .
Als niet mag kunnen we nog even aan rob vragen..?
Ik ga vandaag ook,,als het weer iets meezit..

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:21

Nou kelly het weer zat me dus niet mee Dus ik ga het morgen vragen tenzij het weer weer zo Kl*TE is

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:05

Misschien ga ik wel mee.. moet alleen nog ff een plaats regelen waar ik kan staan.. maar vraag wel aan wendy of ik bij dick kan staan voor een nachtje

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 08:30

hey sharona je mag wel bij dick staan ik dacht dat ik dat alhad gezegt majaa. ik hoor het wel ik ga nu weer heb een zitcompetitie en stellert staat dus op stal de eik tegen over olleke

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:54

hmm, fijn weer zo he? *blikt naar buiten en zucht een keer*... Volgens Pietjes weerbericht zou het wel wisselvallig blijven de komende week, maaaaarrrrrr waarschijnlijk zou het donderdad hier droog kunnen blijven met af en toe de zon en zo'n 20 graden... Nou, ben benieuwd; als het dít weer is krijg je mij echt niet mee op buitenrit hoor

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:57

idd mij ook niet heb nu zometeen ook een wedstrijd maarre als het aan mij ligt dan kijk ik daar ook zwaar tegen op trek mooi me regenpak maar aan en stellert zijn regendeken ik zie het wel

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:02

oeh, eh succes gewenst dan alvast lekker in de regen rijden

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:56

nou ik zou je bikini maar meenemen Ik weet niet of ik sunny meeneem , conditie is nog niet top . Denk niet dat ze het volhoud zon end. Dus ga ik maar mee op de fiets voor de officiele DEVENTERBOKTMEETING FOTOS is dat niet cool ?

inderdaad met vies weer , blijf ik lekker in me bedje liggen

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 18:37

jaaa, we moeten natuurlijk wel heeeeeeel veel foto's hebben daar zorg jij dan mooi voor (gaat zo moeilijk he als je of te paard bent, of op de bok zit)

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:30

Ja ik als Foto-maak-talent Ben daar de meest geschikte persoon voor denk ik zo

Maar ik wil het best doen , Sunny houd dat gewoon nog niet vol of ze snijd me plotseling af als ze naast me gallopeert ( Lees; ik maakte een bijna-nood-stop-val om sunny te ontwijken )

Als het weer maar meezit

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:33

mandy ; dan kom ik woensdag met rianne mee naar dick

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 16:21

Jaa zullen we iets afspreken ofzo dan?
Dat iedereen om bijv uhm half 7 ( als iedereen dat red) op deze bokt-topic zit en we dan afspreken of we gaan of niet vanwege het weer?