Wil wel is weten of Kim en Timon elkaar nog zouden kennen, waren altijd maatjes
Hoe gaat het met Timon met die ataxie dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zoals kimbalover eerder al zei ; hoe meer zielen hoemeer vreugde
namelijk nog niet gezien
hoop het niet voor jullie
ik spreek haar zelf ook niet meer (gelukkig)
maar ik vind het een beetje vaag dat die marianne jullie als verzorgsters heeft en dan ook nog chantal als verzorgster in eens aanneemt......... en ook dat de buurmeisjes toen langs waren geweest en die manen hadden geknipt ofzo?? (stond in jullie topic) waarom zegt ze dan niet dat jullie ze verzorgen......... of is het gewoon een kwestie van 'wie wil die komt maar' ? dat snapte ik niet helemaal.........
) wij vertelde dat we de ponys wel miste enzo en toen zei ze nou van mij mogen jullie terug komen ! nou daar hebben we dus geen nee tegen gezegt
Dus nu zijn wij gewoon weer de vaste verzorgers alleen rijden we der natuurlijk niet op
alleen haar kleindochtertje af en toe . Ik hoop dat je het nu een beetje snapt
en ja, oké dat van die manen is dan inderdaad wel zonde, maar wat een triest verhaal zeg... bah.
heb haar, na lang aandringen van haar kant, een keertje meegenomen op buitenrit in de koets bij otje (anders dan is ze in staat om kilometers mee te fietsen, heeft ze ook wel eens gedaan, en dan echt een paar centimeter naast otje.. :S gevaaaaaarlijk......... en dan niet luisteren als ik zeg dat ze niet ernaast moet gaan fietsen
) maarja, van haar heb ik gelukkig even geen last meer, ze heeft in de gaten dat otje verzorgen voor haar in iedergeval géén optie is en ook nooit zal worden
hebben wij der verlopig ook geen last van

Eejj schreef:hahah gelukkig maar !hebben wij der verlopig ook geen last van
![]()
maare ht is hier wel verdacht stil !
Melina en Joyce gaan waarschijnlijk nu toch wel weer mee !
ze moeten eerst een weide kunnen lenen voor een nachtje ( in ieder geval joyce ) anders moeten ze om half 8 al weg in terwolde en dat word wel erg vroeg voor ze. Ik ga morgen vragen bij mijn verzorgponys of het kan dus dan weet ik meer
Eejj schreef:ja het is nog niet zeker dus zet het er nog niet opze moeten eerst een weide kunnen lenen voor een nachtje ( in ieder geval joyce ) anders moeten ze om half 8 al weg in terwolde en dat word wel erg vroeg voor ze. Ik ga morgen vragen bij mijn verzorgponys of het kan dus dan weet ik meer

.
Dus ik ga het morgen vragen tenzij het weer weer zo Kl*TE is
met af en toe de zon en zo'n 20 graden... Nou, ben benieuwd; als het dít weer is krijg je mij echt niet mee op buitenrit hoor
trek mooi me regenpak maar aan en stellert zijn regendeken ik zie het wel
lekker in de regen rijden
Ik weet niet of ik sunny meeneem , conditie is nog niet top . Denk niet dat ze het volhoud zon end. Dus ga ik maar mee op de fiets voor de officiele DEVENTERBOKTMEETING FOTOS
is dat niet cool ? 
jaaa, we moeten natuurlijk wel heeeeeeel veel foto's hebben
daar zorg jij dan mooi voor
(gaat zo moeilijk he als je of te paard bent, of op de bok zit)
Ben daar de meest geschikte persoon voor denk ik zo
( Lees; ik maakte een bijna-nood-stop-val om sunny te ontwijken )