Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Abalaydi schreef:Beetje lúllig, reservatie voor twee uur.
Talisa schreef:Oke jongens, hou er nu maar over op of doe dit in HK of msn oid.
Laten we het nou gezellig houden.
Ashleey_ schreef:Suuuss *foutje, 11 uur is nog niet helemaal zeker he! Maar dat 'denk' ik zo ongeveer!
ehm.. denk dat je verder niet nog iets moet weten? Lijstje met wat je mee wil nemen heb je denk ik al!
Abalaydi schreef:
Ben je klaar met 16,-, met shoppen loopt het wel op tot een hoger tarief.
Suusoi schreef:Ik heb even teruggelezen.
Er komt dus een groepje om 11 uur op het station? en om 4 uur ofzo ook?
Mijn moeder wil namelijk maandag of dinsdag de stad in met mij, en als ze dinsdag wil dan kom ik met het groepje van 4 uur, anders met die van 11
Hoelang paardrijden maakt me opzich niet zo heel veel uit, maar aangezien ik ruim een half jaar niet meer heb gereden, en ik ook niet weet hoe dat allemaal met mijn rug gaat, lijkt het voor mij het verstandigste als ik 1 uurtje rij. Als we 2 uur gaan rijden ofzo dan doe ik wel een beetje rustig aan
Voor de rest nog iets wat ik moet weten?
Sha_ schreef:Idee;
Misschien kunnen jullie het zo doen;
Dat jullie met z'n allen vertrekken, tegelijk. Na een uurtje(3 kwartier) splitsen jullie je, degenen die een uur willen rijden die gaan dan langzamerhand terug. Degenen die 2 uur willen rijden, gaan dan nog wat langer weg ? Dan is iedereen blij.
Sha_ schreef:
Ik denk dat daar wel verschillende wegen zijn? Dat jullie eerst met z'n allen een klein rondje maken, en dat degenen die dan langer willen rijden, jullie 'afzetten' vlakbij manege, en dat die dan verder gaan en jullie terug ?