ilse (ladyzwien) gesproken vanmorgen en die zei dat ze binnekort gewoon een datum noemen, kunnen er mensen niet is het heel jammer maar je kunt nooit iedereen mee krijgen
als ik een datum weet kan ik kijken of ik mee kan of niet en of ik nikita mee neem is nog de vraag aangezien ze de laatste tijd wel goed rijd in de bak enzo denk ik dat het wel kan maar soms is ze me gewoon nog iets te gestresst en wil het niet verpesten voor de rest.
Ik ben helaas nog steeds niet heen geweest, heb het giga druk met school, dus kom al amper aan mn eigen paardjes toe. Heb dus al helemaal geen tijd om daar te gaan rijden.
Ja, dat vind ik zelf ook, maar mijn vader is degene die de trailer moet huren en ons erheen moet brengen. Daarbij komt dat we in juni al 2 x een trailer moeten huren, en in juli ook 2 x... Snap opzich wel dat hij het niet zo grappig vindt.
Hallo, Ik denk wel dat ik kan. kan het alleen nog niet met 100% zekerheid zeggen. Dit aangezien mijn opleiding nog steeds geen zekerheid geeft wanneer de buitenland weken zijn.
Misschien kan ik een tweepersoons trailer regelen. mensen op stal hebben er genoeg. Dan rijd ik langs jou enzo ik ga wel even overleggen. maar als nikita te druk is ga ik eerder terug wat jij met nans ook zou hebben denk ik dus wat dat betreft komt het wel goed