Limbo Meeting: De Buitenrit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:49

Er bestaat openbaar vervoer. Je kunt dan tot weert al komen en er zal best wel iemand zijn die je op het station even wil op pikken!! En wie weet zijn er wel meer die met de trein moet komen!!

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:53

bij mij ligt het dus puur aan het geld natuurlijk en of mijn moeder mij brengt...

maar goed...er is ja geen data meer nu...en za 22 staat nu ook niet meer vast

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 13:08

AlexandraM schreef:
bij mij ligt het dus puur aan het geld natuurlijk en of mijn moeder mij brengt...

maar goed...er is ja geen data meer nu...en za 22 staat nu ook niet meer vast

ja ik heb gewoon geen zin om met de trein te gaan geld maakt me op zich niet zoveel uit maar voor de trein vind ik dat wel zonde brunssumerhei is ook best wel even rijden maar dat had ik gergeld... ach alex we regele wel iets

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 13:25

ja lukt ons wel he haha

ChingYi_Dino

Re: Limbo Meeting: De Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 14:14

heey, dit had ik nog niet gezien

Wat is precies de bedoeling
weert? brunssummerheide? las ik
Kan iemand mij verder inlichten?
*heeft geen zin om 16 paginas door te bladeren

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 14:47

Er is nog niks geplant, er worden gewoon wat optie's aangehaald.. Ik snap niet dat vervoer zo'n probleem is.. Ik heb al vaker meegedaan met meetings, ook verder dan limburg, en er was altijd wel een plekje om mee te rijden met iemand of wij namen iemand mee.. Ik neem aan dat dat wel te regelen valt. Misschien een idee dat er iemand even gaat informeren bij weert hoe het precies zit, en misschien dat ze wel een uitzondering kunnen maken. (ik wil best bellen, maar dat word pas eind v.d.week ivm opa)

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 16:08

#Ymke# schreef:
Er is nog niks geplant, er worden gewoon wat optie's aangehaald.. Ik snap niet dat vervoer zo'n probleem is.. Ik heb al vaker meegedaan met meetings, ook verder dan limburg, en er was altijd wel een plekje om mee te rijden met iemand of wij namen iemand mee.. Ik neem aan dat dat wel te regelen valt. Misschien een idee dat er iemand even gaat informeren bij weert hoe het precies zit, en misschien dat ze wel een uitzondering kunnen maken. (ik wil best bellen, maar dat word pas eind v.d.week ivm opa)

probleem... reizen kost ook geld... de trein zeker... en dan met paardenkleding in trein of wat...? maar regel maar gwn zonder mij want hier komen we toch niet uit zijn veel te veel mensen met wie we ( logisch) rekening moeten houden.... ik ga zelf wel ergens rijden

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:29

Vind je reactie een beetje overtrokken

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:57

#Ymke# schreef:
Vind je reactie een beetje overtrokken

waarom is toch niet te regelen wanr zijn meer mensen van midden L als zuid L dus...

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:14

Mij maakt het niet uit waar we naartoe gaan, het liefst natuurlijk met zoveel mogelijk mensen! Maar soms is het gewoon niet mogelijk dat iedereen mee kan. Als het straks toch een zondag wordt kan ik ook niet mee(ivm concours), nou goed leg me daar bij neer volgende keer beter . Er komen nog genoeg Bokt-buitenritten dus ik denk niet dat we hierom moeten gaan zitten kibbelen

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:15

We moeten met iedereen rekening houden en als Weert een goede optie is dan gaan we daar voor.

Dan is het jammer als het voor anderen te duur is, maar we kunnen niet iedereen tevreden stellen.

bowena_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:19

Jongens toch wat een gezever weer...

We wonen nu eenmaal allemaal gespreid, en so what als we met een grote groep zijn, deste gezellig, er als we ons allemaal aan de regels houden gebeuren er geen ongelukken. En ik vind idd ook dat het neit boeit of de mensen uit mindden limburg naar zuid moeten of de mensen van zuid naar midden limburg. En als t je teveel geld kost Melissa meot je je er egwoon bij neer leggen en niet mee gaan, of je hebt het er voor over of neit, zo niet ga je idd lekker zelf rijden, maar blijf hier dan neit hangen.

Zo die frustratie weer eruit Ik vind het igg geen probleem, dat geld heb ik er wel voor over, en een enkeltje naar Weert is nou ook weer geen geldbom

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:01

Ik wil best naar Weert gaan, aan de foto's te zien kun je er goed buitenrijden.

Maar hoeveel kost het dan nu, want dat kan wel een belemmering voor mij zijn. het loopt me even door elkaar.

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 20:07

Sander_ schreef:
Ik wil best naar Weert gaan, aan de foto's te zien kun je er goed buitenrijden.

Maar hoeveel kost het dan nu, want dat kan wel een belemmering voor mij zijn. het loopt me even door elkaar.

Oke, kleine update voor jou :

Weert is voor 2 uur, 27,00 euro. Das maar 3 euro meer dan bij de brunssemmerheide. Bij weert is het alleen zo, dat er zover nu bekend, buitenritten worden gemaakt tot 10 personen. We moeten dus eerst even navragen of het ook mogelijk zou zijn om met meer mensen te mogen komen

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:08

Oké bedankt. Die 3 euro maakt mij niet uit, dus ik ga nog steeds mee. Vervoer is wel te regelen, ik heb gemakkelijke ouders.

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 23:25

Iedereen die momenteel druk bezig is met het sturen van een e-mail naar de manege in Weert, doe dan maar geen moeite meer, mijn mail is vandaag de deur uit gegaan

Heb gevraagd of het ook met meer mensen mogelijk is, en zoniet, of ze soms een ander leuk alternatief hebben...wie weet

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 23:50

Goed zo

We zijn benieuwd, heb je ook gevraagd of er eigen paarden mee mogen?

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 00:09

_Anke_ schreef:
Goed zo

We zijn benieuwd, heb je ook gevraagd of er eigen paarden mee mogen?

ga maar weer zitten, een staande ovatie is nu ook wat te veel van het goede *grinnik*

Uh, ja, nou... dat wordt straks mijn vervolgvraag als het feestje daar kan plaatsvinden

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 08:22

bowena_84 schreef:
Jongens toch wat een gezever weer...

We wonen nu eenmaal allemaal gespreid, en so what als we met een grote groep zijn, deste gezellig, er als we ons allemaal aan de regels houden gebeuren er geen ongelukken. En ik vind idd ook dat het neit boeit of de mensen uit mindden limburg naar zuid moeten of de mensen van zuid naar midden limburg. En als t je teveel geld kost Melissa meot je je er egwoon bij neer leggen en niet mee gaan, of je hebt het er voor over of neit, zo niet ga je idd lekker zelf rijden, maar blijf hier dan neit hangen.

Zo die frustratie weer eruit Ik vind het igg geen probleem, dat geld heb ik er wel voor over, en een enkeltje naar Weert is nou ook weer geen geldbom

ja shan jij het makkelijk p[ratren als je je ouders dicht bij hebt die wel rijden.... de rit is me niet te duur de reis naar weert wel en wat boeit het jou verder.... je komt er toch wel dus wat zou jij je druk maken om een ander he... echt bokt weer ik hoef al niet eens meer mee! echt waar niet zoek het allemaal maar uit met iedereen

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 09:11

Wil je een normale toon opzetten. Je hoeft het niet af te kraken. Dat jij minder geld te besteden hebt en geen vervoer daar kunnen wij niks doen.

Ik hoop dat deze ruzie ophoudt, want dit was niet de bedoeling bij het idee van een boktmeeting te organiseren

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 09:20

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 09:31

En er zijn nog wel meer mensen die met het openbaarvervoer moeten en Shan misschien ook wel!!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:19

Nu niet Shan persoonlijk aanvallen hoor.
Zij zei wat wij allemaal dachten.
Als je de rit te duur is; klaar over. Geen meeting.
Zoals jij ook al duidelijk maakt.
Klaar over.

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 10:20

Laten we lekker geen aandacht meer aan haar besteden. Prima, dan gaat ze niet mee. Dan wordt de groep ook weer iets kleiner

Laten we het weer hebben overrrrrrr Weert, of een ander leuk alternatief, of over het prikken van een datum, of......

Zodra ik een mail terug krijg uit Weert (ik heb mijn postduif er al op afgestuurd ), zal ik het laten weten!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:21

Goedzo, ja_nee. Goed gedaan.
Moet alleen kijken of we dan kunnen carpoolen met een paar uit het zuiden, lijkt me handiger aangezien mijn pa niet echt voor mij alleen naar Weert wil rijden.