Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AlexandraM schreef:bij mij ligt het dus puur aan het geld natuurlijk en of mijn moeder mij brengt...
maar goed...er is ja geen data meer nu...en za 22 staat nu ook niet meer vast
#Ymke# schreef:Er is nog niks geplant, er worden gewoon wat optie's aangehaald.. Ik snap niet dat vervoer zo'n probleem is.. Ik heb al vaker meegedaan met meetings, ook verder dan limburg, en er was altijd wel een plekje om mee te rijden met iemand of wij namen iemand mee.. Ik neem aan dat dat wel te regelen valt. Misschien een idee dat er iemand even gaat informeren bij weert hoe het precies zit, en misschien dat ze wel een uitzondering kunnen maken. (ik wil best bellen, maar dat word pas eind v.d.week ivm opa)
#Ymke# schreef:Vind je reactie een beetje overtrokken
Sander_ schreef:Ik wil best naar Weert gaan, aan de foto's te zien kun je er goed buitenrijden.
Maar hoeveel kost het dan nu, want dat kan wel een belemmering voor mij zijn. het loopt me even door elkaar.
_Anke_ schreef:Goed zo
We zijn benieuwd, heb je ook gevraagd of er eigen paarden mee mogen?
bowena_84 schreef:Jongens tochwat een gezever weer...
We wonen nu eenmaal allemaal gespreid, en so what als we met een grote groep zijn, deste gezellig, er als we ons allemaal aan de regels houden gebeuren er geen ongelukken. En ik vind idd ook dat het neit boeit of de mensen uit mindden limburg naar zuid moeten of de mensen van zuid naar midden limburg. En als t je teveel geld kost Melissa meot je je er egwoon bij neer leggen en niet mee gaan, of je hebt het er voor over of neit, zo niet ga je idd lekker zelf rijden, maar blijf hier dan neit hangen.
Zo die frustratie weer eruitIk vind het igg geen probleem, dat geld heb ik er wel voor over, en een enkeltje naar Weert is nou ook weer geen geldbom