Horse-Event Deurne

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimble

Re: Horse-Event Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 23:16

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 23:59

Mooie foto's Kimble!

Heeft er toevallig ook iemand foto's gemaakt van Gert van den Hof?
Sjonge wat was dat indrukwekkend zeg!
Een 5 jarige hengst die nog nooit een zadel op heeft gehad... en hij stapt er binnen een kwartier gewoon op!!! Dat was een absolute sensatie.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 00:17

PS. Wij vinden Laurens van Lieren echt een extreeeeeem lekker ding!!!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 00:38

BrittKitt schreef:
nou die leonberger zal wel opvallen jaah die kan zo meelopen met de shetlanderrace

Zou het opvallen

Het is waarschijnlijk te laat om nu nog iets af te spreken met iedereen van bokt die morgen gaat, maar goed. Ik merk het wel als iemand me aanspreekt
tot morgen iedereen!
xxx

LadyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 00:46

Iris82 schreef:
PS. Wij vinden Laurens van Lieren echt een extreeeeeem lekker ding!!!

join the club in de huiskamer, heel topic over hem

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 09:46

Ik vond het erg gezellig gisteren! Niemand gezien van bokt... Het was wel echt gebaseerd op kopen, kopen, kopen!! Echt niet meer normaal. Ik had dus twee Anky halsters gekocht. Maat cob... Ze passen niet! Wist ik veel dat Cob bij Anky maat pony is!! Dus ik heb twee spliksplinternieuwe Anky halsters van de nieuwe collectie in de aanbieding!!

Ik had een beetje vreemde gevoelens bij de clinic van Gert van den Hof. Wist niet goed wat ik ervan moest denken. Heb wel respect voor hem, want hij is ook echt absoluut niet bang.
Ik vond Umberto Tan echt een hele leuke man, hij deed het echt hartstikke goed en maakte het publiek wel aan het lachen. Jammer dat ik die clinic van Anky, Edward en Imke heb gemist, maar toen waren wij al onderweg naar huis. Het was wel een zeeer geslaagde dag!!

RickCr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 10:43

ik ben er gisteren ook geweest moest in de stan van de lipizaners staan normaal sta ik in de appaloosa stand maja af en toe moet je je familie uithelpen

femke_lotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 18:41

Ik ben gister ook geweest en was er echt onwijs leuk. Leuke clinics gezien, lekker bij al die standjes kijken en natuurlijk veel foto's gemaakt. Mijn oude schoolpaardje ook (bij toeval) gevonden

Vond de clinics van Gert van den Hof en Riny Rutjens erg mooi en ik moest gewoon nog gaan kijken bij de clinic van Elbert Koelewijn

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 18:46

Citaat:

De FNRS heeft 6 paarden/pony's van onze stal gereserveerd (hoe zeg ik dat zo) en 4 van een andere stal. Je neemt dus geen pony of paard mee, die krijg je daar toegewezen. In welke groep rij jij mee?

ik rij zelf niet mee.. ik ga mee om eem meisje van een manege aan te moedigen... maar oke.. dus er gaan paarden van jullie mee.. zijn toch wel braaf he?

En hoe is het gegaan?

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 18:50

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:42

confetti schreef:
Citaat:

De FNRS heeft 6 paarden/pony's van onze stal gereserveerd (hoe zeg ik dat zo) en 4 van een andere stal. Je neemt dus geen pony of paard mee, die krijg je daar toegewezen. In welke groep rij jij mee?

ik rij zelf niet mee.. ik ga mee om eem meisje van een manege aan te moedigen... maar oke.. dus er gaan paarden van jullie mee.. zijn toch wel braaf he?

En hoe is het gegaan?

ze is niet door gegaan maar hadden juliie ook die pony van 20 mee.. met die witte vlek op zijn kont?

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:51

Ik ben net terug van Horse Event vandaag. Daar was ik met 2 andere bokkers, maar heb er verder geen gezien

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:56

Ik heb zaterdag volgens mij 2 bokkers zien lopen met een badge. Bij de boeken in het kenniscentrum. Verder niet.
Ik heb er eigenlijk niet op gelet ook.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:03

Stacey schreef:
Ik vond het erg gezellig gisteren! Niemand gezien van bokt... Het was wel echt gebaseerd op kopen, kopen, kopen!! Echt niet meer normaal. Ik had dus twee Anky halsters gekocht. Maat cob... Ze passen niet! Wist ik veel dat Cob bij Anky maat pony is!! Dus ik heb twee spliksplinternieuwe Anky halsters van de nieuwe collectie in de aanbieding!!

Ik had een beetje vreemde gevoelens bij de clinic van Gert van den Hof. Wist niet goed wat ik ervan moest denken. Heb wel respect voor hem, want hij is ook echt absoluut niet bang.
Ik vond Umberto Tan echt een hele leuke man, hij deed het echt hartstikke goed en maakte het publiek wel aan het lachen. Jammer dat ik die clinic van Anky, Edward en Imke heb gemist, maar toen waren wij al onderweg naar huis. Het was wel een zeeer geslaagde dag!!

Ik heb met een bontonderlegger in mijn handen gestaan; maar ja...had al bijna geen geld meer en hij koste 50 euro Ernaast lagen ze van 20 euro, maar ik hoorde een vrouw zeggen dat die heel snel dun was, dus die heb ik maar niet gekocht.
Hebben jullie ook zakjes voer van subli en havens en koeken van Pavo gekregen?

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:04

Ik doe mee aan de Anky-rage en heb een Anky-pad gekocht en die koeken van Pavo, ben benieuwd of Solide ze lust.

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:32

heey et was zooo GAAf Gistere.... {{was zoo moej dat ik gewoon nuj pas op BOKT kon komen}}...echt het was zooo super om daar te rijden... serieus, al die mensen klappen... gewoon speciaal voor ONS ..........

Heeft Iemand hier op BOKT ons gezienn???

heb alleen maar een pet gekocht in de academy stand.. mja wel een leuke aandenken...fotol;s zet ik nog wel eens op Bokt
~~~~~~

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 20:35

hey,
ik was gister geweest en het was echt gaaf, echt een top dag gehad.
het weer was ook nog eens goed
en inderdaad geen bokker gezien.....
ik was zelf ook eigenlijk vergeten het boklogo op me tas teplakken

de clinic met Gert was echt spectaculair, hoe hij op dat bokkende paard bleef zitten niet normaal!
en vooral komisch toen ie ermee uit het zicht ging al bokkend

gilberke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:37

horse event was supper ik heb werkelijk niemand gezien met logo ofzo van bokt op zun tas

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:41

@Jentel, ja dat klopt. Heb ik jou dan niet gezien? Ik had een blauwe trui aan, groene broek met rijlaarzen.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 22:16

Ik heb wel een koek van pavo gekregen en mijn paardjes vonden hem heerlijk. Van subli heb ik niks gehad, maar ik ben daar ook niet echt naartoe geweest.

En misschien nog een deken van blom als ik binnenkort opgeef voor mijn e-rijbewijs.

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 22:19

aan confetti:
Ben jij de eigenaar van confetti, ofso???
Ik heb zaterdag op haar gereden en zondag op lubelien(weet niet zeker of ik dat goed schrijf). Maar lubelien was echt super!!!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 22:47

hey
ik heb niemand gezien En niemand heeft mij gezien vermoed ik. We hadden nochtans de hond bij.

Oja, ik zat tijdens de laatste clinics op de tribune aan de ingang van de bitpiste, helemaal int midden, eerste rij. had een rood met wit gestreept shirt aan.
Weet iemand welke tv gefilmd heeft? Ze hebben me ook gefilmd, en misschien kan ik het hier ook op tv zien?
Oja, heb een winterjas van Anky gekocht, een nieuwe longe en een pet van het horse event / academy
xxx

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 22:53

Ik ben vrijdag geweest, ik stond in de stand van de KNHS (om de superleuke cursus (van ) Paarden Houden te promoten ).
Was erg leuk, onze stand was naast de ring dus kon mooi de clinics van Anky, Tineke, Laurens enzo volgen! Heb nog mooie bandages gekocht hihi...

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:00

@ KimS: ik heb wel je hond gezien alleen jij had hem niet vast iemand met zwart haar.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:23

ik heb je gezien hoor met je leonberger! jullie stonden 's ochtends ook te kijken bij ehmm.. wat was het nou ook alweer
ojah, wim bonhof!