Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrittKitt schreef:nou die leonberger zal wel opvallen jaahdie kan zo meelopen met de shetlanderrace
Iris82 schreef:PS. Wij vinden Laurens van Lieren echt een extreeeeeem lekker ding!!!![]()
![]()
Citaat:
De FNRS heeft 6 paarden/pony's van onze stal gereserveerd (hoe zeg ik dat zo) en 4 van een andere stal. Je neemt dus geen pony of paard mee, die krijg je daar toegewezen. In welke groep rij jij mee?
ik rij zelf niet mee.. ik ga mee om eem meisje van een manege aan te moedigen... maar oke.. dus er gaan paarden van jullie mee.. zijn toch wel braaf he?
confetti schreef:Citaat:
De FNRS heeft 6 paarden/pony's van onze stal gereserveerd (hoe zeg ik dat zo) en 4 van een andere stal. Je neemt dus geen pony of paard mee, die krijg je daar toegewezen. In welke groep rij jij mee?
ik rij zelf niet mee.. ik ga mee om eem meisje van een manege aan te moedigen... maar oke.. dus er gaan paarden van jullie mee.. zijn toch wel braaf he?
En hoe is het gegaan?
Stacey schreef:Ik vond het erg gezellig gisteren! Niemand gezien van bokt... Het was wel echt gebaseerd op kopen, kopen, kopen!! Echt niet meer normaal. Ik had dus twee Anky halsters gekocht. Maat cob... Ze passen niet! Wist ik veel dat Cob bij Anky maat pony is!! Dus ik heb twee spliksplinternieuwe Anky halsters van de nieuwe collectie in de aanbieding!!
Ik had een beetje vreemde gevoelens bij de clinic van Gert van den Hof. Wist niet goed wat ik ervan moest denken. Heb wel respect voor hem, want hij is ook echt absoluut niet bang.
Ik vond Umberto Tan echt een hele leuke man, hij deed het echt hartstikke goed en maakte het publiek wel aan het lachen. Jammer dat ik die clinic van Anky, Edward en Imke heb gemist, maar toen waren wij al onderweg naar huis. Het was wel een zeeer geslaagde dag!!