Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdientje schreef:Wij hebben niet eens stoelen die ik mee zou kunnen nemenJa campingstoelen van ruim 25 jaar oud, maar daar durf ik niet meer op te zitten, denk dat het stof dan scheurt
Levy schreef:Dirk vindt hem heerlijk liggen
Nienke schreef:Gaat er ook stro in de stallen marije![]()
Anders heb ik namelijk alleen maar een tweepersoons luchtbed
FennekeR schreef:Krissie, even serieus...... volgens mij is Mandy de jongste en zij brengt haar moeder mee.
Dan Berdientje en jij, Chantalleke 21, Marije is 27, en de rest is volgens mij tussen de 30 en 74, ik denk dat Levy de oudste is.
Ik zelf ben 56, dus de op ene oudste.
Maar leeftijd maakt niks uit hoor, niet voor de meeting!
Gwen schreef:Ach, ik kom er toch langs en het dient een dubbel doel:
Dan kan ik vast kennis maken met een paar mensen die ik nog niet ken.
Dan hoef ik niet het hele roteind alleen te rijden, met een groepje is het veel gezelliger!
(Ik heb hier trouwens ook steeds de neiging met een vraag af te sluiten, dat komt echt door het jarenlang dvt-en).
Kimmes schreef:Is het niet een beetje vol met z'n vijven in jouw auto met bagage?
Dat is natuurlijk heel gezellig,maar het is nog zeker een uur rijden volgens mij :\
Sjoert schreef:Ik wil anders wel doortreinen naar Assen. maakt voor mij niks uit
5 is wel erg veel. Dan mot ik alleen ff vanaf Assen opgehaald worden, maar dat ken geregeld worden denk ik
Sjoert schreef:Ik wil anders wel doortreinen naar Assen. maakt voor mij niks uit
5 is wel erg veel. Dan mot ik alleen ff vanaf Assen opgehaald worden, maar dat ken geregeld worden denk ik
Levy schreef:Ik woon in principe niet zo ver van Assen. Ik wil desnoods ook wel wat mensen op komen halen en meenemen naar Ontswedde hoor.