Sabrina wat ontzettend rot! Hoop dat het inmiddels verbeterd is?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelyfiefy schreef:Nou ik heb vandaag de aannemer over de vloer gehad.
En die heeft toch wel een pittig lijstje met wat er eigenlijk allemaal moet gebeuren.
Dus deze week komt als het goed is de elektricien langs voor me tv en nog wat andere dingen.
En hij gaat ook even kijken wanneer hij de andere dingen kan doen.
Maar zoals mijn kozijn bij de badkamer, is bijna overal rot, ook aan de buitenkant.
Dus dat moet echt vervangen worden.
Dus van alles opgemeten enzo![]()
Ze moeten nu in ene heel veel doen, waarschijnlijk was de vorige bewoner niet zo oplettend of boeide die het allemaal niet zo.
Kunnen ze nu meteen erg veel doen
x_Ilse_x schreef:Wat een leuk topic! Kan ik mij ook nog melden?![]()
Ik kom zelf uit Bergen en ben 22 jaar. Ik studeer momenteel in Amsterdam en verzorg een draver. Ben wel rustig op zoek naar een eigen paardje, dus wie weet kan die een keer mee naar het bos! Lijkt me erg leuk om een keer de stad in te gaan met een groepje of iets anders gezelligs te doen!
Leuk al die eigen huisjes in Alkmaar!
eline95enile schreef:x_Ilse_x schreef:Wat een leuk topic! Kan ik mij ook nog melden?![]()
Ik kom zelf uit Bergen en ben 22 jaar. Ik studeer momenteel in Amsterdam en verzorg een draver. Ben wel rustig op zoek naar een eigen paardje, dus wie weet kan die een keer mee naar het bos! Lijkt me erg leuk om een keer de stad in te gaan met een groepje of iets anders gezelligs te doen!
Leuk al die eigen huisjes in Alkmaar!
Welkom!
Sabrina, wel fijn dat het opgelost gaat worden en je zelf niets hoeft te betalen. Hier ook veel laten repareren, kost even wat tijd om er steeds achter aan te gaan en er steeds voor thuis te blijven, maar toch wel zo prettig als het daarna af is!
eline95enile schreef:Dat scheelt wel al een heleboel ja! Vond dat thuisblijven elke keer toch best vervelend worden..
lovelyfiefy schreef:Wat leuk!
Mijn paardje staat in Bergen![]()
Waar staat die draver? Is hij rustig buiten?
Mijne is pas 1x buiten geweest in bergen, dus die heeft wel een paardje mee nodig wat alles al kent zeg maar
x_Ilse_x schreef:lovelyfiefy schreef:Wat leuk!
Mijn paardje staat in Bergen![]()
Waar staat die draver? Is hij rustig buiten?
Mijne is pas 1x buiten geweest in bergen, dus die heeft wel een paardje mee nodig wat alles al kent zeg maar
Leuk zeg! Is dat die haflinger in je profiel?
Ze staat aan de Kogendijk. Ze is redelijk rustig buiten, door de wijk vindt ze soms nog wel spannend maar in het bos is ze ontzettend makkelijk haha. Ga vaak alleen of met anderen naar buiten dus wil je best een keertje oppikken hoor!
Flowery schreef:x_Ilse_x schreef:Dank jullie!
Sabine, nee snap ik.Bij ons valt dat gelukkig nog wel mee..
Flowery, ook toevallig! Wie is haar verzorgpony? Misschien ken ik haar wel.
Hrapper, een zwarte IJslander!