Linda hoop dat ze je kan helpen

Ik ga eens kijken of ik iemand kan charteren om met me buiten te rijden, bos is nu zo mooi maar in m'n up heb ik vrijwel geen rem terwijl met een ander paard erbij het veel relaxter is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rofah schreef:Mij ook niet gezien hoor zo'n spiraaltje
Linda hoop dat ze je kan helpenik heb zelf grondwerkles met mijn aapje omdat hij voor ik hem kocht een heule boel foute dingen had geleerd, dus mocht zij je niet kunnen helpen
Ik ga eens kijken of ik iemand kan charteren om met me buiten te rijden, bos is nu zo mooi maar in m'n up heb ik vrijwel geen rem terwijl met een ander paard erbij het veel relaxter is
Melisding schreef:Jeetje wat gaat dit weer hard.
Ik ben zelf momenteel niet aan de pil om te kijken wat m'n hormonen voor invloed hebben. Merk eigenlijk geen verschil. Een spiraaltje plaatsen lijkt me eigenlijk ook weer niets.
Ik zag ook wat over weke delen reuma toch (ben even de benaming ervoor kwijt) dat heeft mijn moeder ook, erg lastig om mee om te gaan!
Grondwerk zou ik ook wel meer mee willen doen. Paard lief is namelijk nogal aan het puberen en heeft soms wel een lesje nodig. Als er iemand handig mee is en eens zin heeft om richting Vianen te komen dan ben je welkom. (Heb zelf geen vervoer om ergens anders naar toe te gaan)
Rofah schreef:He buufkom je de volgende x helpen mesten ipv lekker toekijken vanuit een stoeltje?
Ik heb ook fibro naast de neurologische variant van Lyme en artrose, binnenkort weer een flinke kuur, jeuj
Cinnepin schreef:Zie wat over fibromyalgie....daar ben ik ook gezegend mee
Cinnepin schreef:Ik heb de diagnose niet zo maar gekregen, daar is echt een dik jaar aan onderzoek voor doorheen gegaan.
En verder klopt het zo ongeveer wel wat er geschreven is.
Je hebt goede en slechte dagen. Op een slechte dag voer ik bijna niks uit...alles doet pijn en erg moe.
Op een goede dag kan ik de hele wereld aan ( althans in vergelijking met de andere dagen ).
Wat wel erg beroerd is, is dat als je een goede dag hebt je teveel gaat doen je daar achteraf weer voor moet * boeten *. Dan krijg je dus weer een terug val.
Adamootje schreef:Hoe is je tentamen gegaan, Rofah? Wat lekker dat je een week vrij bent. En nu al artrose joh? Jeetje...
Ik durf ook niet aan een spiraaltje. Lijkt me erg pijnlijk om in te laten brengen. Gelukkig heb ik een lichte pil (Meliane) waar ik al jaren tevreden over ben. Wanneer brengen ze dat kreng bij je in?
Leuk, Marlinde. Hoe is het gesprek gegaan?
Amburtjoz, naar Londen is een idee misschien? Heel Londen is dan in een kerstsfeer, heel gezellig.![]()
Ik zie dat er een paar meiden zijn die fibromyalgie hebben. Dat lijkt mij erg vervelend om er op zo'n jonge leeftijd al last van te hebben. Een oude schoolvriendin van mij heeft dit ook. Haar handen zwollen altijd heel erg op als ze bijvoorbeeld veel geschilderd had.
Ik ben wel benieuwd naar het resultaat van vandaag Liiszle. Foto?![]()
Linn, hoe was het gisterenavond met de gedragstrainer? Heb je nog wat nuttige tips gekregen? Ik heb een slijtage in mijn rug, en mijn houding is niet goed waardoor ik mijn tussenwervelschijven en facetgewrichten overbelast. Daarom ga ik ook vaak door mijn rug. Geen reuma gelukkig. Een slechte houding is gelukkig op te lossen.
Amburtjoz schreef:Ga ik daar naar kijken! Alhoewel meneer Winterberg toch ook wel leuk lijkt want dan kunnen we skiënIk ga eens kijken wat de verschillen in prijs zijn daartussen ook!
Wat betreft het spiraaltje nog, volgens mij wordt deze tijdens de periode ingebracht en is daarna meteen veilig geloof ik (ik slik al jaren dezelfde pil, maar dit is wat ik op internet had gelezen)