Rofah schreef:He buuf

kom je de volgende x helpen mesten ipv lekker toekijken vanuit een stoeltje?

Ik heb ook fibro naast de neurologische variant van Lyme en artrose, binnenkort weer een flinke kuur, jeuj

Jeetje.. das helemaal een mooie combi.. weet je je er een beetje mee te redden?
Cinnepin schreef:Zie wat over fibromyalgie....daar ben ik ook gezegend mee

Cinnepin schreef:Ik heb de diagnose niet zo maar gekregen, daar is echt een dik jaar aan onderzoek voor doorheen gegaan.
En verder klopt het zo ongeveer wel wat er geschreven is.
Je hebt goede en slechte dagen. Op een slechte dag voer ik bijna niks uit...alles doet pijn en erg moe.
Op een goede dag kan ik de hele wereld aan ( althans in vergelijking met de andere dagen ).
Wat wel erg beroerd is, is dat als je een goede dag hebt je teveel gaat doen je daar achteraf weer voor moet * boeten *. Dan krijg je dus weer een terug val.
Bleg.. zo veel "jonge" mensen die het tegenwoordig al hebben..
Bij mij is de diagnose ook professioneel gegaan, heel traject door en heeel veel uitsluiten.
Het zaagtand profiel is heel herkenbaar.. op slechte dagen in een diep dal en niets doen... op een goede dag veel doen en dus te veel vaak waardoor je daarna weer in het dal uitkomt... zo lastig om een juiste balans te vinden.
Ik heb dus een revalidatie project doorgelopen van 4 maanden, waar je veel leert over de aandoening en handvatten krijgt, ook leer ik er te sporten binnen mijn grenzen en regelmaat op te bouwen.
Nu sport ik weer 4 x per week gemiddeld zonder er extra klachten door te krijgen. Ben alleen soms moe door de inspanning, maar dat vind ik minder vervelend dan moe door niets doen.
Vandaag weer lekker op pad geweest met mijn vader en foto's gemaakt. Begin de camera eindelijk te snappen! nu lekker in lightroom aan het spelen, ook een hoop uitvogelen, maar wel leuk!