Oeps ik heb van Epple per ongeluk een foto toegevoegd zonder logo.. Kan niet meer wijzigen maar heb een mod al gevraagd hem eruit te halen. Hier is de goede:
Als het goed is hebben alle modellen een mailtje gehad met de foto's (Jikke & Lara heb het album ook met jullie gedeeld ). Zo niet dan hoor ik het graag!
Edit: Ik heb nog een topic gemaakt met deze meeting & een andere:
Ja , ik heb weer een half uurtje tijd gevonden. Eindelijk, ik ga dus gauw verder met alle foto's
karlli
Geplaatst: 10-11-15 22:54
Nog even van mijn kant de vraag of iedereen in goede orde alle foto's heeft ontvangen? Had zo veel mailverkeer dat ik helaas niet goed in de gaten heb kunnen houden of iedereen optijd was (het wetransfer bestand verloopt na een bepaalde tijd namelijk) mocht er nog iets zijn kun je natuurlijk altijd nog even een berichtje sturen
Ik wilde nog even aangeven dat ik nog steeds alleen van Renee/Beach Boy(Uk) de keuze van foto's had doorgekregen via de nabestelpagina.
SSDesign
Geplaatst: 20-11-15 09:42
Vandaag precies 2 maanden geleden dat we deze super leuke meeting hebben gehad!
Lara: volgens mij is het niet helemaal goed doorgekomen dat mensen hun keuze moeten maken. Ten minste, ik sprak net één van de modellen en zij had het in ieder geval niet door. Misschien even een herinneringsmail sturen?
Verder hoorde ik van deze persoon ook dat nog niet iedereen de foto's heeft gestuurd. Ik ben natuurlijk geen organisator maar het is toch wel erg jammer dat de modellen veel tijd en moeite in de shoot hebben gestoken en nu nog niet alle foto's hebben...
Maar ze zijn toch niet verplicht om bij je na te bestellen? Dat zou wat zijn.. De een besteld misschien iets bij je na, de ander is tevreden met een klein bestandje voor op internet. Prima toch?
Wel jammer als nog niet iedereen de foto's heeft ontvangen idd..
Oh, ik dacht dat Lara werkte met het systeem waarbij mensen de foto's door konden geven die ze graag als webfoto zouden ontvangen. Excuus als ik dat verkeerd heb begrepen. Ik heb het zelf niet over nabestellingen.
Mijn foto's komen vandaag! Precies op tijd dus, haha! Ik wil vanavond ook even een mailtje naar alle fotografen en modellen sturen of alles goed ontvangen is.
horsieslii
Geplaatst: 20-11-15 13:25
Ik heb nog met lara contact gehad over de levering van de foto's. Helaas wat vertraging Door omstandigheden..