leuke mensen omgeving [***]/Overijssel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Re: leuke mensen omgeving Deventer/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:18

Ik ga naar kensington met een vriendin en haar vriend waarschijnlijk :)

We gaan niet heel veel activiteiten buiten het hotel doen omdat mijn moeder nog niet helemaal gezond is, maar we gaan waarschijnlijk uiteten en gewoon ook het hotel verkennen haha

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:13

Klinkt leuk al die vakanties, veel plezier allemaal! Ik ga eigenlijk nooit op vakantie maar ik vermaak me thuis ook prima :) Ik heb nog 1 weekje vakantie over, heb de afgelopen week echt bijna niks uitgevoerd :')

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 07:30

Lekker toch spianne!!! Soms mag je wel eens wat gas terug nemen.

Edit: en de rest van de vakanties ook heerlijk natuurlijk! Ik ben echt aan het aftellen!!! Kan niet wachten haha!

Sorry heb gisteren een feestje gehad haha en dan is 7 uur opstaan errruuuug vroeg!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 20:58

Morgenvroeg eindelijk introductie dag *\o/* *\o/* *\o/*

Mijn vriendinnen verklaren mij helemaal voor gek dat ik zo graag naar school wil maar ben de vakantie zó zat haha

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:33

Ik heb er eigenlijk ook wel weer zin in, heb je toch wat meer structuur in je dag ofzo :+ Ik begin pas over een week weer maar moet gelijk al de eerste week een heleboel lezen dus daar begin ik aankomende week vast mee B-)

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 14:37

Hoi hoi,

Het is alweer een poosje stil geweest... Maar ik kan jullie met trots vertellen dat ik nu 2 lieve verzorgpony's heb. :) Het gaat hierbij om Truus (Haflinger) en Alexia (Welsh) :D

Alexia loopt voor de kar. Als de eigenaresse gaat mennen, dan ga ik lekker mee. Daarnaast ga ik Lexie 1 a 2x in de week longeren naast het mennen.

Truus liep ook voor de wagen, maar heeft helaas te kampen met een blessure. Als ze weer goed loopt, gaat ze ook weer voor de wagen en word ze ook bereden. Helaas is het nog de vraag of het goed komt met haar, maar hoop het natuurlijk wel. Tegen die tijd ga ik lekker met haar tutten en kleine stukjes wandelen :)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 14:39

Wat leuk dat je verzorg pony's gevonden hebt :)

Hier gaat alles prima, leuke school/studie/klas
Moet nog wel aan de lange dagen wennen. Afgelopen dagen constant van 09;30-18:00
Morgen lekker dagje vrij en vrijdag 1,5 uurtje les

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:51

Wat leuk! Veel plezier met je verzorgpony's! :)

Ik ben ook weer begonnen met school, heb eigenlijk niet eens het gevoel dat ik acht weken vakantie heb gehad. Net alsof ik er vorige week voor het laatst was :')
Nu nog lekker college tot 20:15 *\o/*

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:16

Dankjewel Spianne en Iris :D

Ik kan het me helemaal niet meer voorstellen om naar school te gaan.. Ik ben een jaar of twee geleden gestopt met school omdat ik het geen zak aan vindt. Ik ben dan ook snel afgeleid en kan mij slecht concentreren in een klas met allemaal jongens/meiden.

Ik heb dus besloten om te gaan beginnen met een thuis studie, maar wel dat ik dan 1x per week naar school ga. Ik ben er nog niet over uit wat ik zou gaan doen, maar heb nog genoeg tijd om te bedenken wat ik wil.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:18

Thuisstudie is wel heel moeilijk hoor kost heel veel doorzettingsvermogen.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:22

Heb jij dat zo ervaren dan Marjolein? :)

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 16:43

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie zoal in de vakantie hebben gedaan :) Zijn jullie nog op vakantie geweest?

Ik ben zelf niet op vakantie geweest i.m.v gebrek aan geld en sinds een maand of twee weer aan het werk ben. Volgend jaar hoop ik wel op vakantie te gaan samen met mijn vriend. Het plan is om dan naar Sicilië te gaan. Mijn vriend komt van oorsprong daar vandaan, dus vandaar dat we daar volgend jaar heen willen :D

Helaas heeft vriendlief te kampen gehad met een longontsteking en is nu inmiddels al zes weken onder de panne.. :(:) Ze hebben al twee keer toe bloed bij hem afgenomen, omdat hij zich nog steeds niet goed voelt. Allebei de bloed uitslagen waren goed en was niks te vinden. Tevens ook een long foto gemaakt en daar is ook niks (meer) op te vinden. Vriend baalt ontzettend dat hij z'n werk niet kan doen. Hij probeert nu dagelijks een ochtend te werken, maar zelfs dat valt hem enorm zwaar. Bij de kleinste dingen zoals bijvoorbeeld even de afwas opruimen of de trap oplopen is hij compleet buiten adem en heeft hij minstens een kwartier nodig op weer op adem te komen. Bah, ik vindt het allemaal wat. Ik mag van hem hem niet zielig vinden, dat doe ik ook niet. Maar ik vindt het wel sneu dat hij z'n eigen ding niet kan doen.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 16:56

Menyanthes schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie zoal in de vakantie hebben gedaan :) Zijn jullie nog op vakantie geweest?

Ik ben zelf niet op vakantie geweest i.m.v gebrek aan geld en sinds een maand of twee weer aan het werk ben. Volgend jaar hoop ik wel op vakantie te gaan samen met mijn vriend. Het plan is om dan naar Sicilië te gaan. Mijn vriend komt van oorsprong daar vandaan, dus vandaar dat we daar volgend jaar heen willen :D

Helaas heeft vriendlief te kampen gehad met een longontsteking en is nu inmiddels al zes weken onder de panne.. :(:) Ze hebben al twee keer toe bloed bij hem afgenomen, omdat hij zich nog steeds niet goed voelt. Allebei de bloed uitslagen waren goed en was niks te vinden. Tevens ook een long foto gemaakt en daar is ook niks (meer) op te vinden. Vriend baalt ontzettend dat hij z'n werk niet kan doen. Hij probeert nu dagelijks een ochtend te werken, maar zelfs dat valt hem enorm zwaar. Bij de kleinste dingen zoals bijvoorbeeld even de afwas opruimen of de trap oplopen is hij compleet buiten adem en heeft hij minstens een kwartier nodig op weer op adem te komen. Bah, ik vindt het allemaal wat. Ik mag van hem hem niet zielig vinden, dat doe ik ook niet. Maar ik vindt het wel sneu dat hij z'n eigen ding niet kan doen.

Oh jeetje wat heftig zeg!!! Dat is echt niet fijn!
Beterschap voor je vriend!!

Ik ben nu op vakantie, zakynthos! Echt heerlijk hier!!!

Las nog iets over iemand die verzorgponys? Gevonden had! Wat leuk, top!

Mijn opa is alleen onwijs slecht. Hebben vandaag de uitslagen van de MRI en scan gehad. Kanker, volledig uitgezaaid.... Da's wel ff minder zo op vakantie..

En, ik ga proberen om na m'n vakantie nog te kunnen starten op school. Facility management HBO, hoop nog in Deventer te kunnen starten

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:53

Menyanthes, wat vervelend! Beterschap voor je vriend -O-

En estell wat onwijs naar van je opa :( Heel veel sterkte voor jullie en ik hoop dat je ondanks dat nog een beetje van je vakantie kan genieten!

Ik ben niet op vakantie geweest, we kunnen niet zo makkelijk weg ivm alle beesten hier en we zijn eigenlijk nooit echt op vakantie geweest. Één keer naar Oman omdat m'n vader daar toen werkte, was leuk om een keer mee te maken maar ik vind het ook helemaal prima om lekker thuis te blijven. Ik verveel me niet zo snel :D

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:05

BeterschP voor je vriend hopelijk voelt hij zich snel weer beter.

Oooh Estell heel veel sterkte, mijn opa is de dag dat ik terug kwam van vakantie overleden. Als ik een dag eerder terug was geweest dan had ik nog afscheid kunnen nemen. Mijn opa had ook kanker.

Wij gaan pas in December op vakantie. Lekker weekje naar Frankrijk

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 21:07

@Esmee;
Ja klopt, dat was ik! Ik heb nu 2 leuke verzorgpony's :) Oh bah, wat ontzettend naar bericht... -O- Sterkte, hoop dat je nog wel van je vakantie kan genieten.

@Spianne;
Dankjewel, hoop dat het snel goed komt met hem...

@Marjolein;
Dankjewel! Gecondoleerd met je verlies.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 13:49

Ook hier maar eens een gokje wagen.

Wie heeft er zin en tijd om 23 december een parcours van een meter (B parcours paarden) te springen samen met mij en nog twee anderen? Het is in Wierden (inschrijfgeld 35 per team)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-15 15:54

maj0 schreef:
Ook hier maar eens een gokje wagen.

Wie heeft er zin en tijd om 23 december een parcours van een meter (B parcours paarden) te springen samen met mij en nog twee anderen? Het is in Wierden (inschrijfgeld 35 per team)

Als ik tegen die tijd een paard heb lijkt t me super tof!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 17:24

Klinkt leuk :)
Echter ben ik én een schijterd met springen, én ik heb geen eigen paard :P

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 17:28

Kom jij ons aanmoedigen haha

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 17:31

Dat wil ik wel doen als ik die dag kan :D

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 20:02

Lijkt me leuk, alleen de komende tijd weinig tijd om me echt bezig te houden met de paarden.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 20:17

Jammer dat dat tegelijk met de sallandse ruiterdagen is.
Ik ben eigenlijk altijd wel in voor dat soort wedstrijden :o

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 13:18

Ik kan helaas niet mee doen, geen paard en springen is voor mij wel heel lang geleden :P

Even nog een korte update over mijn vriend, het gaat gelukkig steeds beetje bij beetje beter. Hij krijgt steeds meer energie en is ook thuis rustig oefeningen aan het doen om z'n conditie weer wat op peil te krijgen. Ik doe gezellig met hem mee, kan ook wel wat spiermassa gebruiken. Gisteren begonnen met squats en andere bilspier oefeningen. Ik moet zeggen dat ik wel aardige spierpijn heb :=

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:25

Spierpijn betekend dat je goed gewerkt hebt :P
Ik heb sinds 17 maart niet meer gereden, 1 juli toen en buitenrit van 3uur! nou ik kon toch bijna een week niet lopen haha. Nu hopelijk binnenkort op Vera.

Helaas is mijn lieve vriendinnetje flink hard getrapt door een Haflinger van en pensionklant. Vera is altijd ontzettend sociaal tegen andere paarden. ze stond in een kudde van 5 wat perfect ging. echter stond het paard van de pensionklant alleen en vroeg ze of vera er dan bij mocht omdat die zo sociaal is (ze stond dan aan de andere kant van de kudde ipv in de kudde) eigenaren wouden het wel proberen en het leek goed te gaan na lange tijd kijken maar toen ze kort daarna weer gingen kijken lag vera in de wei en toen ze opstond stond ze op 3 benen :( rechterachterbeen wou ze niet belasten

Nu loopt en steunt ze er wel weer op maar nog erg gevoelig.
Ga er morgen weer heen, haar dan maar een flinke poetsbeurt geven waar ze zo van geniet en misschien even been afspoelen.