We gaan niet heel veel activiteiten buiten het hotel doen omdat mijn moeder nog niet helemaal gezond is, maar we gaan waarschijnlijk uiteten en gewoon ook het hotel verkennen haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menyanthes schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie zoal in de vakantie hebben gedaanZijn jullie nog op vakantie geweest?
Ik ben zelf niet op vakantie geweest i.m.v gebrek aan geld en sinds een maand of twee weer aan het werk ben. Volgend jaar hoop ik wel op vakantie te gaan samen met mijn vriend. Het plan is om dan naar Sicilië te gaan. Mijn vriend komt van oorsprong daar vandaan, dus vandaar dat we daar volgend jaar heen willen![]()
Helaas heeft vriendlief te kampen gehad met een longontsteking en is nu inmiddels al zes weken onder de panne..Ze hebben al twee keer toe bloed bij hem afgenomen, omdat hij zich nog steeds niet goed voelt. Allebei de bloed uitslagen waren goed en was niks te vinden. Tevens ook een long foto gemaakt en daar is ook niks (meer) op te vinden. Vriend baalt ontzettend dat hij z'n werk niet kan doen. Hij probeert nu dagelijks een ochtend te werken, maar zelfs dat valt hem enorm zwaar. Bij de kleinste dingen zoals bijvoorbeeld even de afwas opruimen of de trap oplopen is hij compleet buiten adem en heeft hij minstens een kwartier nodig op weer op adem te komen. Bah, ik vindt het allemaal wat. Ik mag van hem hem niet zielig vinden, dat doe ik ook niet. Maar ik vindt het wel sneu dat hij z'n eigen ding niet kan doen.