Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar kan het nu beter relativeren). Kiwipitje schreef:Ja stress heeft bij mij echt bizar veel invloed op m'n sportprestaties / hartslag / herstel. Ben ik helaas pas sinds kort achter.. voor die tijd dacht ik dan echt dat er wat mis met me was (misschien is dat ook welmaar kan het nu beter relativeren).
). Dan moet ik middagdutjes gaan doen en heb ik 7 dagen per week spierpijn. Nou heb ik van hardlopen hoogstens stijve benen, maar van dat crossfit

. vanavond nog maar even 30-45min zwemmen
.

Gewoon op ons gemakkie lopen en genieten van het uitzicht. Gevolgd door een paar dagen spa en wellness en cultuur snuiven en terrasjes pakken 

Jeumig, hardlopen én crossfitten op één dag? Lijkt me pittig!

wil het namelijk printen (ben nu dus ook alles aan het opdelen in blokken, korte zinnen enz waardoor het goed leesbaar is en ik niet in 1 adem alles eruit gooi haha)
Na 2 maanden ziek zijn ga ik het nu echt niet meer redden om fit die wedstrijd te doen eind aug.... Maar het is mn grote droom!!! Kan nu ook dat los laten me gaan richten op krachttraining. Ben aardig vermagerd, als ik nu spiermassa opbouw kan ik flink drogen trainen wat ik super mooi vind!! Daarbij trek ik de krachttraining nu beter met mn buik dan duursport
Kak irritant.
Ik wil me niet gaan stuk lopen of op tijd lopen. Gewoon rustig starten, steile stukken naar boven wandelen ipv rennen (gaat toch niet sneller) en het een beetje overleven 
Alleen is wel een heel goede overweging dus misschien dat ik zo nog een bak vissoep ga halen bij de visboer op de fiets 
Nou vind ik dat ook wel prima (ben helaas niet zo sterk als Camille, dat is dan wel weer een droom) maar voor duurlopen is het minder handig 
dat scheelt ook