Het gaat er niet om hoeveel je er hebt gemaakt, maar hoeveel je er over houdt. Ik hou er ongeveer een stuk of 30 over die ik nu aan het nabewerken ben.
gezienanas
Geplaatst: 07-06-15 18:41
ik heb de eerste fotos van roos al ontvangen! echt super leuk! ik ben ook zo benieuwd naar de andere foto's!
Roosch
Geplaatst: 07-06-15 18:42
Dat is een hele wijze uitspraak.
Super bedankt voor de Redbull trouwens, het heeft me vleugeltjes gegeven.
Ik heb op de terugweg halverwege toch even een parkeerplaatsje gepakt. Even 5 minuutjes eruit. RB erin. En toen weer doorgereden. Denk beetje loom geworden van het zonnetje op het terras. Het is maar goed dat ik daar maar bij de ijsthee heb gehouden.
Leuke foto's Geziena! Ik ben bezig met de bestanden van Roos te downloaden... duurt lang
gezienanas
Geplaatst: 07-06-15 19:06
Haha ik ben ook iets roder dan dat de bedoeling was. Maar wie weet ben ik morgen dan wel bruin haha. Ik wil jullie nog even bedanken voor de leuke dag!
Zo Richard, jij zet er ook haast achter. Helemaal gaaf. Dan ga ik niet al te vroeg op bed, veel te benieuwd. Al kon ik zo nog wel eens in slaap vallen, haha.
Ben blij dat jullie mijn gedeelte al op prijs stellen, maar de foto's die ik bij Richard op de camera zag waren wauwwwwwww.
Ik ben ook zo benieuwd naar de andere foto's. Leuk dat je ze misschien vanavond nog af krijgt richard! Nou kan ik straks natuurlijk echt niet kiezen wat mijn nieuwe facebook profiel foto moet worden ;p