Je kan ook een plukje manen knippen en dan over het onderste stukje hoorn plakken. Dan staat de hoorn al meer OP het hoofd, tussen de manen door, ipv erop geplakt.
Heel gaaf steph, leuk gedaan zo met de sneeuw en het donkere.
Het lijkt alleen niet helemaal te kloppen, ivm het zonlicht op haar lichaam. Maar het is wel echt heel gaaf bewerkt, mij zal het zo niet lukken denk ik
Ik vind het ook op maanlicht lijken. Het enige dat verraad dat het zonlicht is is dat het echt een stuk lichter op de schouder en wang is. Voor de rest vind ik hem heel gaaf nabewerkt zo!
Ik heb deze bovenstaande foto op fb als omslag foto gedaan net. En reageert iemand het lijkt wel een foto uit een sprookjesboek! Marion missie geslaagd denk ik
marion82
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-15 16:53
ikkelies schreef:
Ik heb deze bovenstaande foto op fb als omslag foto gedaan net. En reageert iemand het lijkt wel een foto uit een sprookjesboek! Marion missie geslaagd denk ik
Ik ben vandaag eindelijk druk bezig geweest met de foto's. Eerste drie modellen zijn bijna klaar, ben alleen nog wat met kleuren aan het prutsen. Alleen over Chelly en de honden ben ik nog niet helemaal uit hoe ik dat ga doen. Is mijn eerste project waarbij ik wat meer dan anders wil nabewerken en moet mezelf nog even goed verdiepen in hoe of wat
Haha dat heb ik nou ook. Heb de eerste 3 zo goed als klaar, maar chelly was weer heel anders opgemaakt. Die past niet in de sfeer van de andere, dus ben ook even aan het zoeken wat ik nu precies wil.
gewoon je creativiteit erin gooien. komt vast goed. ik ben druk bezig met een andere van chell en daarna zal ik een foto gaan bewerken van melissa. t word wel een andere stijl kwa bewerking, maar hopelijk toch vet genoeg. ik heb iniedergeval genoeg ideetjes .. ben benieuwd naar jullie creatieve uitspattingen
Het is gewoon al heel leuk om te zien hoe iedereen een ander idee erbij heeft en hoe ze het dan uitwerken. Bij chelly wil ik echt een ijsplaatje, de andere modellen waren voor mijn meer een sprookjes sfeer. Nu alleen nog de uitwerking haha