Clinic organiseren omgeving Roosendaal/Etten-Leur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 00:02

__Marloes schreef:
:wave:

Leuk, ik ben benieuwd of de clinic in het weekend word georganiseerd of door de week op een avond? Hoelaat willen jullie ongeveer beginnen dan? In het weekend kan ik namelijk alleen vroeg (liefst om 10 uur klaar met rijden)... Hoe lang duurt de clinic en met hoeveel personen rijd je dan in een groepje? Hoe duur word de clinic ongeveer? Ik had vlug teruggelezen maar kon het niet precies vinden... Dan ga ik er even over nadenken of ik op de reservelijst wil.

Natascha wacht volgens mij nog op antwoord en dan zullen je vragen wel beantwoord worden. Dat is nu namelijk allemaal nog niet bekend.

Anoniem

Re: Clinic organiseren omgeving Roosendaal/Etten-Leur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 00:10

Ah top, dan wacht ik dat even af.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 07:21

__Marloes schreef:

Leuk, ik ben benieuwd of de clinic in het weekend word georganiseerd of door de week op een avond? Hoelaat willen jullie ongeveer beginnen dan? In het weekend kan ik namelijk alleen vroeg (liefst om 10 uur klaar met rijden)... Hoe lang duurt de clinic en met hoeveel personen rijd je in een groepje? Hoe duur word de clinic ongeveer? Ik had vlug teruggelezen maar kon het niet precies vinden... Dan ga ik er even over nadenken of ik op de reservelijst wil.

Zoals je misschien terug had gelezen is dit nog niet bekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 11:41

xx_Lyzet schreef:
__Marloes schreef:

Leuk, ik ben benieuwd of de clinic in het weekend word georganiseerd of door de week op een avond? Hoelaat willen jullie ongeveer beginnen dan? In het weekend kan ik namelijk alleen vroeg (liefst om 10 uur klaar met rijden)... Hoe lang duurt de clinic en met hoeveel personen rijd je in een groepje? Hoe duur word de clinic ongeveer? Ik had vlug teruggelezen maar kon het niet precies vinden... Dan ga ik er even over nadenken of ik op de reservelijst wil.

Zoals je misschien terug had gelezen is dit nog niet bekend.

Ik las dat het over ochtend/middag voorkeur was gegaan en dat er al over datums gemaild werd, mij lijkt het dat je dan een idee hebt of dat het in een weekend werd gepland of niet. Deze vragen (voornamelijk de ongeveer begin tijd en weekend of avond) leken mij niet heel lastig te beantwoorden als je een eerste contact hebt gehad met de instructrice.
Maar kan aan mij liggen natuurlijk ;) ik wacht wel de bevestiging af dan. Wel leuk dat je het initiatief neemt om iets te organiseren.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 14:56

MoniekV schreef:
__Marloes schreef:

Leuk, ik ben benieuwd of de clinic in het weekend word georganiseerd of door de week op een avond? Hoelaat willen jullie ongeveer beginnen dan? In het weekend kan ik namelijk alleen vroeg (liefst om 10 uur klaar met rijden)... Hoe lang duurt de clinic en met hoeveel personen rijd je dan in een groepje? Hoe duur word de clinic ongeveer? Ik had vlug teruggelezen maar kon het niet precies vinden... Dan ga ik er even over nadenken of ik op de reservelijst wil.

Natascha wacht volgens mij nog op antwoord en dan zullen je vragen wel beantwoord worden. Dat is nu namelijk allemaal nog niet bekend.

Inderdaaf Moniek, dankjewel! ;-)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 15:00

Citaat:
Ik las dat het over ochtend/middag voorkeur was gegaan en dat er al over datums gemaild werd, mij lijkt het dat je dan een idee hebt of dat het in een weekend werd gepland of niet. Deze vragen (voornamelijk de ongeveer begin tijd en weekend of avond) leken mij niet heel lastig te beantwoorden als je een eerste contact hebt gehad met de instructrice.
Maar kan aan mij liggen natuurlijk ;) ik wacht wel de bevestiging af dan. Wel leuk dat je het initiatief neemt om iets te organiseren.

Degene die meedoen, die hebben via pb een lijstje van mij gekregen die ze moesten invullen en terug sturrn. Dat is gebeurd. Daaruit is iemand gekomen. Die heb ik zoals ik al zei gemaild met data's dat ze eventueel zou kunnen e.d ... in een latere post heb ik aangegeven dat ik nog wacht op een respons, dit omdat ze ook op de datas dat ze moet jureren moest wachten, die waren nog niet bekend... En daarom is er nog niet veel bekend.. ;-)

En als ik weet welke data het wordt ect, dan maak ik ook het schema met/ voor degene die mee gaan doen! :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 22:27

Heb er zo zin in dametjes! :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 16:10

Mijn vervoer is allemaal al geregeld... Nu de data nog....En ik, ik kan niet wachten eigenlijk!! :oo -O-

Weten jullie ondertussen al hoe jullie gaan? :D

** Qua setje Fresley!! :P ;)

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:22

Ik ga gewoon in wedstrijd tenue miss geen jasje maar body warmer. Zijn vandaag begonnen met het paard wat ik het liefste mee zou nemen met trailer laden. Hij is van het type bevriezen als hij het niet snapt of eng vind. We zijn gekomen tot 4 voeten op de klep voor hij in freeze ging.
Doelstelling de komende dagen iedere dag proberen en zijn voer in de trailer geven. Hij moet 1 maart mee naar jonge paarden competitie dus heb nog een mnd om te oefenen

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:02

Ik twijfel;

Of ocean blue zoals foto die ik hier al had gepost. Maar als er een mooie foto tussen zit wil ik graag op canvas gaan bestellen. En in ocean blue heb ik dus al hangen.

Heb van hetzelfde setje ook fluor roze en fluor yellow... dus het is ff twijfeltwijfel! :)
Foto van de dekjes

Afbeelding

Afbeelding

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:06

Bij mij is al wel zeker wie ik mee neem, vandaag besloten dat de merrie verkocht gaat worden -O- dus de ruin gaat zeker mee!

Ik ga in wedstrijdteneu maar zonder jasje, afhankelijk van het weer een polo of truitje met bodywarmer. Ik twijfel nog over de bandages omdat ik dat wel gaaf vind voor de foto's haha :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:08

Veel gaan al in wedstrijd tuneu... misschien wij ook maar dan.. is dan ook wel leuk als de rest ook gaan toch? :p

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:12

Jammer dat je haar moet gaam verkopen. Speciale reden of?

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:15

Jammer dat je je merrie weg doet angelique. Hopelijk vind je een goed huisje voor haar.

Ik ga of in een setje blauw of gewoon in wedstrijd tenue. Ligt er een beetje aan hoe mijn pet staat.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:22

xx_Lyzet schreef:

Het lukt niet meer, al 4 jaar lang is het een strijd tussen ons 2 en dat wordt alleen maar erger, ik denk altijd dat er iets mis is dus ga het zoeken in poedertjes, middeltjes, tandarts, fysio, zadelmaker maar alles is in orde dus ligt het toch echt aan mij.
Ik heb het plezier in het rijden echt weer terug gevonden bij mijn ruin en kan hier zo van genieten dat je dan pas beseft hoe diep je samen ik de put zit.

Vandaar mijn besluit, het is verder een schat van een paard (heeft wel een apart karakter }> ) maar een paard houden omdat ze zo leuk is om naar te kijken is gewoon te duur.
Ik gun haar een leuk thuis waar ze wel de nodige aandacht krijgt en ze weer zichzelf kan zijn.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:26

bamsy schreef:
xx_Lyzet schreef:

Het lukt niet meer, al 4 jaar lang is het een strijd tussen ons 2 en dat wordt alleen maar erger, ik denk altijd dat er iets mis is dus ga het zoeken in poedertjes, middeltjes, tandarts, fysio, zadelmaker maar alles is in orde dus ligt het toch echt aan mij.
Ik heb het plezier in het rijden echt weer terug gevonden bij mijn ruin en kan hier zo van genieten dat je dan pas beseft hoe diep je samen ik de put zit.

Vandaar mijn besluit, het is verder een schat van een paard (heeft wel een apart karakter }> ) maar een paard houden omdat ze zo leuk is om naar te kijken is gewoon te duur.
Ik gun haar een leuk thuis waar ze wel de nodige aandacht krijgt en ze weer zichzelf kan zijn.

Hier heb je helemaal gelijk in. De mijne was 5.5 waar we niet neer uitkwamen dus wij hebben "hulp" erbij geroepen zeg maar. En nu gaat het super, wel af en toe streken maar denk.... tis een haflinger met redelijk wat pit en een eigenwilletje af en toe dus dan neem ik dat voor lief erbij! Maar elk paard is anders elk verhaal is anders

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:28

Heb even een appje gestuurd naar Pauline of ze al iets bekend kan maken! :)

*Edit; Ze heeft me gebeld, en nog geen agenda uiterlijk maandag zegt ze! :)*

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:55

Ik heb geen idee wat ik aan doe. Wedstrijdoutfit is opzich wel leuk, maar dan moet iedereen het doen vind ik. Anders gewoon een leuk kleurtje.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 19:58

Hoeft niet, waarom? Het maakt toch niet uit. Iedereen moet gewoon doen waar ze het fijnst in rijden/ voelen...

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:59

Ik ga gewoon in een nette set, heb geen wedstrijd outfit..

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:00

Nee. Maar ik bedoel dat als ik een van de weinige of de enige ben die in wedstrijdtenue gaat, dat ik dat dan ook niet ga doen...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 20:03

Al gaat de een gestippeld de ander geruit vind toch echt dat dat ieder voor zich is... het is geen wedstrijd ofzo he

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:30

Ik ben niet zo een setjesmens, dus zie nog wel wat ik aandoe. Ben echt benieuwd naar de data.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 22:54

weet nog niet hoe dat we gaan. maak me daar ook nooit zo druk om :p heb er wel zin in

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 23:35

Ik ben ook niet zo 'setjes'-achtig :D ,heb mijn gewone gerief allemaal vrij neutraal:zwart en grijs.
Past overal bij trouwens,is wel makkelijk .Wedstrijdtenue kan ook,maar dat hangt wat van het weer af:als het tegen dan nog zo nat en slijk is hou ik wit toch niet proper tot ik op mijn paard zit,dus dan maar beter neutraal :D .

Hoogstwaarschijnlijk neem ik deze 'dramaqueen mee:

Afbeelding

En deze staat reserve ;) :

Afbeelding