Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dus als ik het goed begrijp kan er een groep de heiderit doen en wij kunnen met zijn 3en een wildrit doen.
Dat kost het de ruiters van de heiderit €45 en ons €37,50?
Zoiets was ook eigenlijk de bedoeling alleen vind ik het zo gezellig om wel met zijn allen te starten en dus tegelijk weg te rijden bij de ranch. En dan na een half uurtje te splitsen ofzo.
Begrijp ik het zo goed? En ik vind het ook tof dat de extra begeleider niets extra kost hoor!
Citaat:Helaas heb je dat niet goed begrepen.
Op jouw eigen verzoek heb ik 1 extra begeleider ingepland voor een Heiderit (een rit voor gevorderde ruiters) voor een besloten groep.
Deze begeleider gaat mee om met jou –als jij de geplande rit wegens fysieke omstandigheden niet blijkt te kunnen volhouden- eerder terug te keren.
Deze extra begeleider wordt gratis ingezet om jou ter wille te zijn, zoals dat oorspronkelijk ook door jou werd verzocht.
Wij hebben daarbij niet als optie gegeven dat er 2 ritten parallel naast elkaar gereden kunnen worden.
Wij gaan ervan uit dat alle ruiters die zich hebben opgegeven voor de rit goed gevorderde ruiters zijn, die voldoen aan de criteria van deelname aan een dergelijke rit.
Blijkbaar hebben zich personen voor de rit aangemeld, die eigenlijk niet voldoen aan de criteria voor een rit voor gevorderde ruiters?
In dit geval lijkt het mij het beste dat de hele rit wordt omgeboekt naar een Wildrit voor half gevorderde ruiters?
Voor alle duidelijkheid: 2 ritten naast elkaar inplannen kan in ieder geval niet.
Ik verneem graag wat jullie definitieve beslissing in deze is.
Citaat:Hartelijk dank voor je berichtje en de informatie.
Fijn dat we e.e.a. nu opgehelderd hebben.
Dan houd ik de Heiderit genoteerd staan en staat er 10 deelnemende ruiters bij de boeking.
Omdat jij toch mee komt met de ruiters, mag ik jou gewoon als contactpersoon bij de boeking laten staan?
Graag wil je vragen onderstaande punten nog even goed kort te sluiten met de deelnemende ruiters:
Wellicht ten overvloede, maar voor deelname aan deze rit dienen ruiters alle gangen (inclusief het lichtrijden en de galop in een hoger tempo) te beheersen.
Nog even de bijzonderheden op een rijtje:
• Het is fijn als jullie die dag omstreeks 13:30 aanwezig zouden kunnen zijn;
• De rit duurt 2,5 uur, de prijs van de rit is 45,00 euro per persoon;
• Betalen van de rit mag na afloop ervan en kan bij ons alleen contant (bij voorkeur gepast);
• Tijdens de rit is het dragen van een cap verplicht. Eventueel hebben we caps te leen;
• Wij hanteren een gewichtslimiet van 100 kilogram;
• Jullie kunnen je die dag melden in de kantine van onze ranch;
• De genoemde tijden zijn richttijden: houd er rekening mee dat e.e.a. mogelijk kan uitlopen.
Zijn er nog bijzonderheden waar we rekening mee moeten houden (zoals lengte, gewicht, een ziekte, onzekerheid, etc.)?