Fotomeeting, omg Arnhem (menselijk)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Fotomeeting, omg Arnhem (menselijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 17:36

Als je het doet doe het dan goed, is een tip, maar pak niet de laatste planning die van geen kanten klopt en kijk wat verder dan je neus lang is. Zodat het ook een beetje eerlijk is. En meteen dreigen om zelf af te melden als je een kritische noot krijgt siert je ook niet. Ik meld me af omdat ik vaak genoeg heb mee gemaakt dat ik vrij heb gevraagd, en meetings niet doorgaan of dat de organisatie heel slecht is, daarom is het voor mij een voorwaarde dat degene die het organiseert op z'n minst zelf naar een meeting is geweest. Maar er zijn denk ik genoeg die het geen probleem vinden of je de voordeel van de twijfel geven... Succes!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:04

Ik wil best nog mee, maar niet als het nu al weer in de soep loopt.. :Y)

noukso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:35

Ik had me afgemeld i.v.m. de datum, niet i.v.m. de organisatie. Vind het niet helemaal eerlijk dat nu de datum verzet is wij als laatste mee mogen.
Ik snap jou kant absoluut, maar ik denk dat het eerlijkst is om een hele nieuwe meeting te organiseren, waarbij iedereen zich overnieuw kan aanmelden. Vol is dan vol. Zo geef je iedereen gelijke kansen.

Elias93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 18:38

Ik denk dat ik een nieuw meeting ga opzetten. Ik zal dit straks even doen en een linkje hier plaatsen.

Elias93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 22:11