Die Elrancho ziet er erg leuk uit, daar had ik nog niet van gehoord. Eekwal is wel heel dichtbij..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik blijf er alleen niet voor thuis oid, dat dan weer niet.
Mocht je alsnog geïnteresseerd zijn in een bijrijdpaard, dan hoor ik dat graag. Horseland93 schreef:Ik heb vandaag even heerlijk niks gedaan, genoten van onze 1e vakantiedag haha![]()
De wind hier eist wel veel van onze kleine schuttingenpanelen![]()
Wat en woei.,
Enne,
Iemand nog wat van valentijn gekregen?

Unseen schreef:Jammer dat ik niets meer van jou vernomen heb, mvrdehaanMocht je alsnog geïnteresseerd zijn in een bijrijdpaard, dan hoor ik dat graag.

Ik ben de hele dag druk verslagen aan het tikken
maar ben eventjes toe aan studieontwijkend gedrag voor ik weer verder ga
Geen schaatsen op tv (vond het toch wel spannend gisteren), dus dan maar op bokt 

Had ook nog mijn broertjes verjaardag dus geen tijd voor om naar de paarden te gaan
Ik hoop van de week is, want komend weekend gaat hem ook niet worden. Dan heb ik twee nichtjes van 9 en 7 hier
vinden die meiden prachtig om is bij hun 'grote nicht' te logeren haha. En uiteraard was dit het perfecte weekend zo met de komende vakantie 

, ik heb weinig tijd gehad om te lezen met die meiden op bezoek maar toch heb ik het eerste Bianca boekje al weer uit
echt heerlijk die nostalgie
er zit wel meer penny-gehalte aan dan ik me herinner, Bianca zit in groep 8 en rijdt dan al op een wilde hengst