Ik ga thuis na t weekend alles eens goed bekijken en opslaan. Wil voor S. Wel een uitvergroting hebben nml.
Ik ben er druk mee bezig, ben nu bezig met de longefoto's van colors, hierna enkel nog de rijfoto's, en dan zijn ze allemaal klaar!!
Jajaja, eindelijk klaar!! Hier vind ik het spijtig van het touw, maar dan zou ik heel het halster moeten gaan wegwerken, en zo een krak ben ik niet.
*Ships* vergeet steeds te kijken, na het weekend ga ik het gelijk doen.. Mooie foto's komen er hier ook weer langs
Kan het kloppen dat ik van Karlli nog geen foto's van Blits en Asterix heb? Of was zij er alleen smiddags?
Ik was er de ochtend niet, dus dat kan kloppen, tevens moet ik nog een aantal foto's aflopen en bewerken, maar gezien ik pas net weer terug ben uit duitsland heb ik nu pas weer tijd
Ah ok,vandaar Ik kwam je naam tegen blij Blits zn map, en daar stond niks bij. Nu snap ik m Mooie plaatjes zitten er bij dames ! Super bedankt !!
Ik heb nog wat foto's van Unique en Sam toegevoegd! Ik ben nu helemaal klaar! Sorry voor het lange wachten, maar heb het best druk gehad. Volgende keer zal het hopelijk sneller gaan