Wauw mooie foto Romy!!De rest vind ik ook al helemaal super....benieuwd naar de rest en dan maar een uitzoeken
Bellavie, hoe heb jij je foto's op die site gekregen? naar hoeveel ppi of naar welke grote heb jij je foto's om moeten zetten?Ik kan er nu namelijk maar 2 opzetten en dan werkt ie niet meer
Ik verklein de foto's naar 800x533 pixels en 300 ppi. Hiermee heb ik ze er allemaal gemakkelijk op gekregen.
romyr schreef:Ow, ik heb het al gevonden haha,De mijne staan nu ook op de site!Hoi hoi. Ik zie ze nog niet. Heb je op 'publish' gedrukt?
Lis klaardoom klaar (sorry maar 2 foto's maar dat hadden we al besproken)verwacht quarter, dushi en shet voor einde morgen klaar te hebbenhet moet allemaal in de uurtjes als mijn kind op bed ligt
ik ben ook klaar. Ben zelf tevreden met het resultaat ondanks dat mijn camera heel vaak de achtergrond scherp stelde en het paard onscherp -_-
ik zelf ben niet geheel tevreden maar omdat ik weet wat ik er normaal uit kan halen. Maar goed eerste shoot weer van het seizoen sinds maaaaaaaaden en wist dat ik ff in moest komen. Dus ik ga snel weer dingen plannen
Zo moeilijk joh..ik heb echt even de tijd nodig om uit te dokteren welke ik wil bestellen. En wil ook graag de prijzen weten , misschien via PB?
Ik denk dat je per fotograaf waar je wat zou willen bestellen, het beste een pb kunt sturen voor de prijzen.
Casteleyn schreef:Ik denk dat je per fotograaf waar je wat zou willen bestellen, het beste een pb kunt sturen voor de prijzen.Yup mensen mogen mij pben voor de prijzen, ik heb diverse keuze's