Word hier net binnen gebracht van de groothandel oosterse levensmiddelen: 6 kilo sushi rijst 2 x 50 nori vellen een liter soja saus en een zak Panko voor de crunch! 10x raden wat ik dit weekend maken ga?
Hahahaha mijn gedachte Yv Ja of nee is toch niezzo moeilijk? En als je nou echt heel heel heeeeeeeeeeeeeeeel graag iets wil Mich?
Mies, maar waom moet je aan je vriend vragen of je meekan/ mag? Ik deel zoiets gewoon mee, dan en dan ben ik er niet, werkt goed hoor
Tis best leuk onder m'n steen. Lekker knus enzo. Anc schreef:Opti was nog moeilijk aan het doen en DB was van de partij meen ik mij te herinneren Die is natuurlijk bang dat ze haar bamisoep misloopt Ich bin dabei! En inderdaad, de bamisoep van Goya wil ik absoluut niet missen.
Ruud is inderdaad jarig Dus dan ga ik niet zomaar weg anders wel gewoon hoor. Maar zou het zelf ook niet echt waarderen.... Heb t er vd week over gehad, maar hoef t nu nog niet te zeggen definitief toch?
Jeeh DB Kan me voorstellen dat je op zijn verjaardag niet zomaar weg gaat Mies, we horen het wel, ga echt nog vandaag nog niet reserveren hoor
Hahhahahaha!!!Was maar grappie hoor Mies met dat-ie er lang over na moet denken. Dat is weer mijn geduld van een fruitvlieg .Zowiezo... Leuke groep/leuk aantal .