[BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:41

Geen trek in eten,dunne, niet veel fut. Ze heeft ook een geamputeerd pootje, misschien dat ze daar last van heeft. Dat het stompje zeer doet. Of gewoon fantoompijn.

Erwin89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:46

arme kat :(

sterkte met hem/haar

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:55

Erwin89 schreef:
arme kat :(

sterkte met hem/haar

Dank je!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:58

Aaah guttie. Hier ook weer wat, paardlief is gister op der gesmoelte gegaan in de bak :+. Maar niks aan de hand,ze was alleen even geschrokken.
Tijdje terug is ze. Ook onderuit gegaan in de wei. Ze is altijd veel te enthousiast als ze aan het rennen is en dan vergeet ze dat ze ook weer moet afremmen

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:08

purny schreef:
Geen trek in eten,dunne, niet veel fut. Ze heeft ook een geamputeerd pootje, misschien dat ze daar last van heeft. Dat het stompje zeer doet. Of gewoon fantoompijn.

Beterschap met je vriendinnetje :(:)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:10

Poiuytrewq schreef:
Aaah guttie. Hier ook weer wat, paardlief is gister op der gesmoelte gegaan in de bak :+. Maar niks aan de hand,ze was alleen even geschrokken.
Tijdje terug is ze. Ook onderuit gegaan in de wei. Ze is altijd veel te enthousiast als ze aan het rennen is en dan vergeet ze dat ze ook weer moet afremmen

Gelukkig niets aan de hand maar altijd akkelig om te zien, hoop dat de schrik er goed in zit en ze de volgende keer wat meer uit kijkt :(:)

Poiuytrewq

Re: [BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:13

Tsjah in de sneeuw doet ze het ook .. volgens mij weet ze zich soms ook geen raad met die lange stelten :P

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:59

Hihi afm ding!

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 22:08

we zijn wel een stelletje knupkes bij elkaar, veel mensen hebben toch wel wat aan de hand in hun kring :o Miles is vandaag met verschonen van het verband door een hel gegaan, het ligt helemaal open me kleine hummeltje. Maar wat is het een bikkel! Ik ben zo trots op hem, hij probeert te bewegen ondanks de pijn <3 hoop dat het snel geneest, kan het niet aanzien.

Sterkte iedereen met de kat en het paardje hoop dat ze snel weer beter zijn :)

en eindelijk welkom shirley *\o/*
willen we stemmen voor wat we gaan doen? zodat ik iets kan reserveren? Of wat willen jullie?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:12

Dank jullie wel, schijnbaar heerst er een virusje onder de katten. Er zijn meerdere katten ziek in mijn omgeving.

Net even ingeschreven voor mijn wedstijd in december. Helaas is paardlief weer kreupel :(

En ik begin ook al keelpijn te krijgen!
Laatst bijgewerkt door purny op 13-11-13 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:14

Dank je! Lijkt me verschrikkelijk om je kindje zo te zien. Hoop ook dat het snel geneest. Ik vind stemmen prima. Lijkt me goed om te reserveren. Dan weet iedereen ook meteen de definitieve datum en wat het gaat kosten.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:17

sterkte zeg met je kindje!!!

stemmen is prima hoor, is daarna dan duidelijk wat de kosten zijn dus kan ieder een keus maken

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:26

nuvel schreef:
we zijn wel een stelletje knupkes bij elkaar, veel mensen hebben toch wel wat aan de hand in hun kring :o Miles is vandaag met verschonen van het verband door een hel gegaan, het ligt helemaal open me kleine hummeltje. Maar wat is het een bikkel! Ik ben zo trots op hem, hij probeert te bewegen ondanks de pijn <3 hoop dat het snel geneest, kan het niet aanzien.

Sterkte iedereen met de kat en het paardje hoop dat ze snel weer beter zijn :)

en eindelijk welkom shirley *\o/*
willen we stemmen voor wat we gaan doen? zodat ik iets kan reserveren? Of wat willen jullie?

Agos nogmaals heel veel sterkte :(:)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:52

Aaauwq en ik weet hoe het voelt en dat doet piijjjn! Arm kindertje :(:)

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 23:14

agossie Nuvel, sterkte met je kindje. :(:) Hopelijk is hij snel weer de oude.

en Purny, beterschap met je kat! nooit leuk om je lieve diertjes/ kindjes pijn te zien hebben he! Ze kunnen niet praten dus wij kunnen alleen maar doen wat ons het beste lijkt.

Het is inderdaad wel met iedereen wat hier, nou ja huisdieren, kindje. :(
maar gelukkig doen we allemaal ons best voor ze.

Stemmen vind ik een goed idee. We kunnen het maar vastgelegd hebben. :D

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 00:46

Zou ik me dan ook maar melden?
Paardlief vandaag weer 'nieuwe voetjes' gekregen. Dan krijgt ie altijd een rustdagje om even te wennen.
Zet hem vanavond los in de bak, gaat als een malle lopen rennen, briest een paar keer. (En hard, wss gewoon opwinding) rolt, nog wat briezen (gewoon normaal xD) en na een half uur/ 3 kwartier weer mee genomen naar stal. Geef hem een snoepje, ben daarna even bezig en merk dat mijn hand onder het bloed zit. Eigenlijk meteen in paniek, schrok me eigen helemaal kapot! Eerst mezelf maar onderzocht of ik niet iets had wat ik niet door had gehad.. (Wou in de bak zijn touw aan zijn halster klikken toen hij besloot te schrikken, maar had hem bij zijn halster vast met mijn hand.. Dus had gekunt..)
Ikzelf was wondvrij! Paardlief gecontroleerd, maar geen wondjes kunnen ontdekken.. Hoe kan dat dan weer? Waar komt dat bloed vandaan? Toen realiseerde ik me dat ik hem een snoepje had gegeven.. Paard bij z'n halster gepakt en jawel; een flinke bloedneus. Hele druppels kwamen eruit! Schoongemaakt maar bleef flink bloeden... Eigenaar opgebeld en bleek door dat harde briezen te komen.. Kwartiertje later was het gestopt.

Ik weet dat een eenmalige bloedneus geen kwaad kan, maar je schrikt toch! Helemaal als je paard een leeftijd van 24 heeft.. Dan gaan er toch meteen belletjes rinkelen van; wat als.....? (Verzin wat)

Dat was mijn verhaal van vandaag... Wat ben ik geschrokken.. Haha, terwijl ik wel vaker een paard met bloedneus gezien heb..

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 09:27

Bloedneuzen kunnen ook eenmalig heel gevaarlijk zijn, dus goed in de gaten houden. Gelukkig lijkt het voor nu alles mee te vallen, lijkt me inderdaad heel erg schrikken helemaal als ze zo oud zijn!

Gaat goed hier met alle rot verhalen...

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 09:30

Laat ik het dan zo zeggen;
Over het algemeen is er niks aan de hand met zo'n bloedneus.
Ik ga er zo naar toe en dan maar even kijken wat het verder gedaan heeft..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 10:16

Katlief is weer aan de beterende hand. Alleen begin ik nu met keelpijn.

MilouNigel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 10:25

He toch wat een kneusjes bij elkaar! :(:) Ik vind stemmen ook een goed idee, het kan maar vast staan.

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 10:38

Zo, heb even moeten bijlezen!

Mij maakt het niet uit wat we gaan doen die dag:)

Poiuytrewq: oh lekker dan dat ze elke keer zo enthousiast is in de wei! Snap dat je geschrokken bent.

purny: Gelukkig is je kat weer aan de betere hand! en jij beterschap, hopelijk zet de keelpijn niet verder door. Leuk Wedstrijd!! alleen jammer dat je paard nu kreupel is, hopelijk is het gewoon iets simpels en is het snel over.

nuvel: Snap dat je flink geschrokken bent, arm ventje!. Hopelijk geneest het snel, is ook niet niks:(.

LoveUggs: Oh jeetje!!, gelukkig was het gestopt na een kwartier, en lijkt het mee te vallen.

Allemaal kneusjes onder elkaar!! hihi.

Ik ga vanavond rijden op mijn nieuwe bijrijdpaard:) Dit wordt dan de 3e keer, super veel zin in.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 10:48

Veel plezier! Hier staat ie helaas al op het land.. (Was wat miscommunicatie)
Stalgenootje gevraagd of het nog gebloed had maar zijn neus was schoon! Gelukkig maar.
Denk dat het al een keer eerder is gebeurd aangezien ze sprak over; weer te hard gebriest?

Over alle ongelukken enzo; zal vast de tijd van het jaar zijn! Hoop dat alles met alles en iedereen weer goed komt!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:14

Gelukkig viel het alles mee met de bloedneus en is katlief weer wat beter.

Veel plezier bij je bijrijdpaard Jacky.

Ik mag het afkloppen maar geen rare dingen bij ons, paarden zijn gezond en ondeugend (paard van mijn man die onder het zadel stil blijft staan en geen kant op gaat) onze hond is oud maar loopt ook nog vrolijk rond en wij zijn nog niet ziek geweest dus hopen dat het ook zo blijft heb geen zin in ongelukken en zieke beesten!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:17

Het is niet mijn eigen paardje. Aan de ene kant wel beter maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer. Plan was dat ik haar vanaf februari zou gaan leasen maar dat staat ook weer op losse schroeven aangezien ik 50% kans heb dat ik geen baan meer heb vanaf januari/februari.
Wedstrijd is pas over 3 weken ongeveer, dus tegen die tijd zal ze wel weer goed lopen. Ze heeft vaak een hoefzweer.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 11:42

Dat is vervelend, wat een gekloot met het werk tegenwoordig. Je kan zo niets afspreken, hopen dat je gewoon op je werk kan blijven!