Lous schreef:Je hoeft niet eens geesten op te roepen om een slechte entiteit achter je aan te krijgen.
Ik heb me al langer verdiept in geesten en aanverwante zaken en je moet het niet op zoeken. En dat is wat je al doet met een bezoek aan zo'n spookhuis.
Dat is ook de reden dat ik niet wil dat mensen oproepen
Als ze het willen doen ze het maar als ik er niet bij ben. En over het algemeen zijn de meeste spookhuizen niet gevaarlijk. Er zitten wel een paar bloedlinke entiteiten tussen, maar een heleboel ook niet. Die bedoelen het goed, of beschermen zelfs. Ik had op tv wel eens zo'n aflevering gezien van the haunted/a haunting. Hadden mensen een huis gekocht. Er was een entiteit van een vrouw die gewoon niet goed was. Ze liet echt verschrikkelijke dingen gebeuren. Het liep steeds verder uit de hand. Toen bleek er een geest op de slaapkamer van de kinderen te zijn. Ze waren bang dat het die vrouw was. Moeder bij hun geslapen. Ze werden de hele tijd bekeken, maar het voelde niet meer zo heel slecht. Hadden ze later info gevonden over een soldaat uit de burgeroorlog die in het huis gestorven is. Bleek dat die soldaat over de zoontjes waakte, en over de andere inwoners. Hij zorgde ervoor dat ze zo goed mogelijk beschermd werden, anders was de situatie echt veel sneller uit de hand gelopen. Hij kon die slechte vrouw helaas niet overtreffen (Dan kan je wel nagaan hoe ze was) en volgens mij zijn die mensen toen vertrokken.
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 28-10-13 02:04, in het totaal 1 keer bewerkt