het was gezellig!!! Had nog graag langer willen blijven, maar wilde niet te laat terug rijden, omdat ik alleen reed, bang om in slaap te vallen. Volgende keer blijf ik slapen op stal hihi, kan ik wijntjes drinken met Romy. Loll...
foto's zijn te zien op fb....nodig me maar uit Loes Habets
NorwayFjord
Geplaatst: 11-01-14 23:51
Het was echt weer geweldig, heb nog buikpijn van het lachen San bedankt voor de gastvrijheid, heb in ruil daarvoor Kimani toch maar in haar stal laten staan Anders had ik haar gewoon meegenomen hihi
T was zeker heel gezellig gister. Was ook goed moe toen ik thuis was, ben gelijk mn bed in gedoken. Nu een poging doen om wakker te worden. Vandaag rustig dagje, zo naar de kerk, dan naar stal lovis rijden en kijken bij de wedstrijd. En dan vanavond lekker op de bank. Morgen doen we wel weer wat aan het huishouden
Das een deal Kitty kunnen we jouw paardjes ook eens zien.
Ben gister ook gelijk me bed in gedoken.
Vandaag lekker rustig dagje.
sandra3235
Geplaatst: 12-01-14 11:10
Goedemorgen ladies
het was wederom een zeer geslaagde meeting met een heel uiteenlopend gezelschap,maar wat hebben we gelachen...Zeker om alle mannen namen met een W Bedankt allemaal voor jullie komst en het meenemen van hapjes en jullie op te offeren om met e paardjes te willen kroelen
En allemaal heel erg bedankt voor t waanzinnige kado een fotoshoot van onze paardjes,echt geweldig leuk
Ik heb vandaag alles afgezegd en ga een rustig dagje houden,beetje administratie en verkoop advertenties maken,jaja ik ga doorzetten dus meiden als jullie nog een foto hebben die er uit springt van Nikan of Kimani graag
Haha die namen inderdaad! Maar ik weet nu wat het was
Ik zou vandaag naar een vriendin in Amsterdam gaan maar ik ben echt doodop. Nu stelde ze zonder dat ik ging zeuren voor om naar Nijkerk te komen. Ik blij!!
Ik heb zeker geen spijt gehad dat ik mee ben gegaan.. Ben nu even bezig met een tekening in opdracht die binnenkort af moet en dan naar een vriendin bijles geven, misschien dat ik daarna even wat foto's ertussenuit kan pikken!
oedsje
Geplaatst: 12-01-14 11:29
Loes Nikan is zo klein die heeft niet zoveel ruimte nodig
Hopelijk krijg je mooie foto's van Dana
Ymor
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-14 11:29
Goed zo Odette!! Was leuk dat je mee was
testebeest
Geplaatst: 12-01-14 11:32
Morgen dames, san en renee bedankt voor de gastvrijheid.Ik vond het erg gezellig. EN erg leuk om iedereen inclusief de pony's in RL mee te maken. Ik kwam thuis en er lag al een kleine rel patient te wachten op mama
Kitty die deal staat
NorwayFjord
Geplaatst: 12-01-14 11:36
Alvast een fotobommetje Dit zijn de beste foto's die ik van Nikan en Kimani heb San Zitten ook nog wat grappige foto's tussen, en als laatste Dessertje
Kan je niet bij mij een keer foto's komen maken Heb niet eens zulke leuke foto's samen met mijn powns. Moet zeggen Kanika is echt leuk Die gaat echt vast een top huisje krijgen.