Ik moet mij helaas ook afmelden. Wij hebben net plotseling een hondje opgevangen vanuit Spanje, dat loopt nog niet helemaal lekker met onze eigen hond dus ik durf ze morgen niet de hele dag alleen te laten (vriend is werken). Ik baal er enorm van..maar ik kon dat hondje niet afwijzen.. Sorry!!!
Liefjes ik meld me af en wel om 2 redenen: de eerste is gewoon zoveel leuke honden en zo weinig fotografen, dat is niet meer in balans en dan, daarmee gepaard gaande, ben ik gisteren door mijn rug gegaan en heb echt heel veel last ervan. Dan vind ik het fijner als de mensen die komen lekker aandacht krijgen. Uiteraard vind ik het heel leuk als iemand mijn Belle op de foto wilt komen zetten maar dat heeft geen haast. Maar het mag altijd. Dus bij deze: heel veel plezier!! En dank je wel iedereen die op Belle heeft gestemd
Van mij alvast 1 van iedereen, ik heb er niet van iedereen veel dus verwacht niet te veel!:D van steph heb ik wat meer door 3 honden en vriendlief die jou honden erg leuk vond haha!