Uhu... Euhm ik zag dat iemand 1:50 moest rijden... Weet niet meer wie, maar waar woonde diegene want anders kan ik maybe met die persoon meerijden? Dat ik daar heen ga
Jody kwam met de vraag of we misschien naar Arnhem (of iets in de buurt) konden komen zodat we een beetje in het midden zitten en we allemaal op rond een uur reistijd zitten?
Voor Jody, Annemarie en mij is het denk wel een uur rijden. Danielle zit er anderhalf uur vanaf dus dan woon jij echt het dichtsbij Naar mij toe is voor jou misschien zelf iets verder.
Dan blijven we nog maar met z'n 3en over. Hen op internet nog niet echt iets gevonden, behalve de dierentuin..... Echt jammer dat er zoveel aanmeldingen waren en zo weinig overblijft
Willemieke met jou ben ik vorige keer naar Drenthe geweest en we weten beide dat het voor een weekend niet klikt samen op een kamer. En nu iedereen afhaakt is er ook geen mogelijkheid om groepjes te maken wat wel met elkaar klikt...sorry Willemieke hoopte dat er zoveel aanmeldingen waren dat jij ook wel iemand zal vinden waar je mee weg zou kunnen.
Super fijn dat je haar mee wilt nemen en dat jullie het kunnen vinden samen, veel plezier mochten jullie nog eens samen gaan!
_Jody_
Geplaatst: 06-09-13 13:22
Ik wil wel nog afspreken hoor. Vind het alleen zo jammer dat wij nog maar met z'n 2en meeten, straks klikt het niet en dan zit je de zondag met elkaar opgescheept
Misschien kunnen we een andere datum plannen waar meer mensen mee kunnen!
_Jody_
Geplaatst: 08-09-13 15:24
Ja dat is ook nog een idee, hopen dat je er nog 2 of 4 bij kunt krijgen, dat je in ieder geval met een even aantal overblijft. Maar word het niet te laat dan, want jij hamerde er elke keer op dat je niet te laat wou meeten, omdat je op tijd moet boeken enzo?