Als Evie niet mee gaat dan gaan we denk ik maar met de Bolide. Misschien dat Evie met de trein naar Amersfoort kan komen, dan pikken we haar wel bij het station op. want hoe lief ik Evie ook vind ik van niet via Utrecht omrijden, we moeten al een fikse omweg maken om in Amsterdam te komen.
Zojuist te horen gekregen dat ik alsnog kan starten zondag in Kootwijk. De B begint om 13 uur, is de laatste rubriek waar we paarden voor hebben op de wagen, dus na mijn rondje proppen we alles er weer op, knallen naar huis en dan ga ik jullie kant op komen!
Dat klopt niet denk ik.. Vermoed dat dat van de B een foutje is. Normaal is de B daar voor de L.. Anders hebben ze wel heel weinig starts als de Z dan begint haha. Heb ff gemaild om het te vragen.
Aarhgh springtijden zijn bekend. Pas om kwart over 2 aan de beurt. Heb dat nog nooit meegemaakt dat de B pas smiddags begint en precies nu wel.. Ik kan er dus ook niet eerder dan 4 uur ofzo zijn.
Uurtje of 15 is wat mij betreft prima. Ik denk dat Rem wel meegaat als chauffeur. In dat geval zou ik Evie niet op kunnen pikken want we hebben auto met grijs kenteken.