Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ZoeyDercks schreef:Noetje14 schreef:en mag je daar aan meedoen als je nog niet volwassen bent??
Jahoor, ik ben ook pas 17 en heb al een paar meetings gehad.
Meetings zijn vrijblijvend en bovenal gratis.
Je krijgt foto's van de fotografen op webformaat met logo, gratis. Eventuele afdrukken/nabestellingen zijn tegen de tarieven van de fotograaf en niet gratis.
Blingh schreef:Noetje14 schreef:ik weet alleen niet of ik wel mag, want ik heb vorig jaar ook al een shoot gehad voor mijn verjaardag. en dat koste toen iets van 50 euro ofzo. om nou weer zoveel geld te betalen voor ongeveer hetzelfde (ik weet eigenlijk niet hoe duur dit is, en het zal ook wel niet hetzelfde zijn want de modellen worden ook zonder hun paard gefotografeerd ) sowieso weet ik niet helemaal hoe dat op zo'n fotomeeting in zijn werk gaat. en ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat iemand van 16 (ik word die dag dus 16) hieraan meedoet.
maar als het kan wil ik me graag opgeven
Het is d ebedoeling dat je je opgeeft of alsmodelzijnde of je paard als model en dat er dan een model met jouw paard of pony op de foto gaat he?

Als iemand het wil overnemen even een PB'tje sturen 
VisibreTeam schreef:Mag ik een prive leven hebben?
Ik heb het de laatste weken enorm druk gehad, drukker dan dat ik het heb met school
Ik ga deze meeting uit handen geven omdat ik 17 augustus een groot feest heb ik dat ik ook nog eens moet gaan voorbereiden. Dus mijn excuses daarvoorAls iemand het wil overnemen even een PB'tje sturen
:edit
ik ga vanavond gewoon de lijsten maken met wie er meegaat, dus loten
Lijkt me logischer dat je de meeting nu meteen helemaal laat overnemen.