hopelijk blijft het droog, ik sta bijna zelf te trappelen om weer te gaan!! Vind zo leuk en krijg er altijd zulke positieve zin weer in na zo'n rit. Helaas laatste 1,5 week erg druk gehad en hij stond met regelmaat op een goed 'gevulde' wei, dus hopelijk houd ie het wel lekker vol, maar hij heeft een algemene goede conditie dus kijk er naar uit! :D
pony staan al lekker te eten de rest van de spullen staan geladen. bijna tijd om te gaan vertrekken. ik heb er zin. Ik kom waarschijnlijk met 1 persoon minder.
dat was een hele leuke mooie menrit jongens! we zitten lekker in een warme camper opweg naar huis janus is voldaan en moe haha erg bedankt voor de super organisatie en de heeeerlijke cakejes wn hopelijk tot snel. ps. we zijn benieuwd naar alle fotos!! liefs x
Ik vond het super leuk! En janus heeft het ook super goed gedaan!
nobje
Geplaatst: 26-05-13 16:50
Hoi Allemaal,
Pluk & Krummel zijn ook thuis. Ook hier fijn gereden. Erg mooi stuk bos, daar kan je denk ik wel kilometers maken . Pony's zijn dik tevreden, dus ik zeg op naar de volgende keer
Ps geweldig dat we zulk heerlijk droog weer hadden Een verademing naar de adem-benemende-slechte-weerbericht voor deze dag...
Super leuke rit gehad! Wat een rijkdom toch he, zulke leuke en dappere pony beesten te mogen hebben! Ik mocht heerlijk mee liften op de koets! Zo kon lieke mooi de hele weg met kleine Kareltje rijden! Bedankt allemaal weer!