Beetje drama in het topic is niet erg zoveel mensen zoveel meningen en sommige zeggen het en sommige denken het alleen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zodiacje schreef:Pff na die slechte wending in het topic ben ik blij dat het nu gewoon weer over het weer gaat...
Ik kijk er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten en hoop dus ook van harte dat we
Het leuk houden zodat ook echt iedereen er straks is.
Btw, mijn paard mag desnoods licht roze met paarse balonnetjes geshopt worden,
Ben allang blij dat er mooie foto's gemaakt gaan worden![]()
*gaat weer verder met haar zonne dans*
Zihuatanejo schreef:zodiacje schreef:Pff na die slechte wending in het topic ben ik blij dat het nu gewoon weer over het weer gaat...
Ik kijk er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten en hoop dus ook van harte dat we
Het leuk houden zodat ook echt iedereen er straks is.
Btw, mijn paard mag desnoods licht roze met paarse balonnetjes geshopt worden,
Ben allang blij dat er mooie foto's gemaakt gaan worden![]()
*gaat weer verder met haar zonne dans*
Zo ver zal ik nu ook weer niet gaan
zodiacje schreef:Zoals ik al omschreef, deze meeting kost mij veel moeite maar nu mijn stalgenoot marieke afzegt
En vervolgens ook twee hele goede fotografen afzeggen en er gezeik is in het topic heb ik er al
Geen zin meer in. Mij het gedoe niet waard.
Fotografen als jullie een witte PRE in je portfolio willen ben je altijd van harte welkom.
En verder wil ik jullie vooral heel veel plezier wensen maar mijn plekje mag
Naar de volgende in rij.
zodiacje schreef:Ik zeg niet dat ik de rest vd fotografen niet goed vindt maar
Dat ik al het gedoe eromheen niet meer zie zitten.
De manier van schrijven in dit topic (door sommigen)stuit mij er tegen de borst
chelle_dora schreef:Edit:
zat op mijn telefoon dus kon niet uitgebreid reageren; nu wel.
Voordat ik dalijk de boeman en de slechterik ben, wil ik even een paar dingen rechtzetten. Ik ga hier geen wellus-nietus verhaal van maken, maar er zijn wel aardig wat dingen nu verdraaid. Ten eerste ben ik niet degene die is begonnen met deze PB wisseling, en in deze PB wisseling werd ik beschuldigd van iets maar als ik hierop doorvroeg werd er alleen gerefereerd naar mijn eigen onderschrift. Dat is prima, maar alle gekheid op een stokje, ik schijn iets onfatsoenlijks te hebben gedaan bij de lijst, maar naar mijn weten heb ik enkel eventueel fotografen toegevoegd en hier lijkt mij niets onfatsoenlijks aan. Verder werden alleen maar dingen naar mijn hoofd gegooid die al bekend en kortgesloten waren, namelijk dat de betreffende fotografe geen foto's van mijn pony zou maken, maar dit was al afgesproken dus hier was ook geen PB wisseling voor nodig.
Het is tegen de regels om PB's openbaar te maken en dit doe ik dus ook niet, maar als dit wel had gemogen had ik dit ook zeker gedaan om even te ontkrachten dat ik de boeman ben en onfatsoenlijk ben en scherpe, nare pb's heb gestuurd.
Dit wilde ik wel even gezegd worden want ik wil dat er gewoon een gezellige dag van wordt gemaakt, met het oog op het zonnetje van vandaag denk ik dat zelfs het weer mee gaat werken en zie ik er dus naar uit om iedereen te ontmoeten! Veel bekende gezichten ook, maar ook een hoop onbekende en ik hoop dus dat het gewoon een gezellige zonnige dag wordt waar iedereen een ervaring en foto rijker van wordt!