Paarden Fotomeeting Delft in Mei!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:31

Ach de 19de zou het ook bagger worden nou het zonnetje scheen en de foto's liegen er niet om :D
Beetje drama in het topic is niet erg zoveel mensen zoveel meningen en sommige zeggen het en sommige denken het alleen :D

Anoniem

Re: Paarden Fotomeeting Delft in Mei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:32

Haha ja ik ben er een ik zeg het gewoon gelijk als ik wat vind :+ Heb niet altijd heel veel tact maar 't kan er maar uit zijn.. Dan is er voor iedereen duidelijkheid :+
En inderdaad, de 19e was het ook lekker weer aan de foto's te zien! Dus het zal reuze meevallen! En anders gewoon een paar bouwlampen meeslepen joh.. Niemand die het ziet.. haha :p

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:39

Sleep jij ze mee op je rug??
Ik niet namelijk hahaha.

We moeten gewoon afwachten, ooooit moet er toch een soort van zonnetje komen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:40

Nou dat wordt wel lastig denk ik :+ Weet niet of ik Dora zo mak krijg hoor... :')

Zihuatanejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:41

zodiacje schreef:
Pff na die slechte wending in het topic ben ik blij dat het nu gewoon weer over het weer gaat...
Ik kijk er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten en hoop dus ook van harte dat we
Het leuk houden zodat ook echt iedereen er straks is.

Btw, mijn paard mag desnoods licht roze met paarse balonnetjes geshopt worden,
Ben allang blij dat er mooie foto's gemaakt gaan worden :D

*gaat weer verder met haar zonne dans*

Zo ver zal ik nu ook weer niet gaan :)

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:45

Zihuatanejo schreef:
zodiacje schreef:
Pff na die slechte wending in het topic ben ik blij dat het nu gewoon weer over het weer gaat...
Ik kijk er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten en hoop dus ook van harte dat we
Het leuk houden zodat ook echt iedereen er straks is.

Btw, mijn paard mag desnoods licht roze met paarse balonnetjes geshopt worden,
Ben allang blij dat er mooie foto's gemaakt gaan worden :D

*gaat weer verder met haar zonne dans*

Zo ver zal ik nu ook weer niet gaan :)

NIET dat valt me nou tegen van je ;)
Whahaha ik hou dit in me achterhoofd hahaha die ballon en kun je krijgen ;)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:05

Helaas wil ik me afmelden voor zondag ;(

Paard staat loopt al 2 weken onregelmatig met een dik been en is nog weinig verbeterd.
Aangezien we een flinke afstand af moeten leggen (6km enkele reis) wil ik het risico niet lopen dat ze ergens onderweg op 3 benen staat...dan zijn we ontzettend de pineut ;(

Ik baal er gigantisch van en hoop er een volgende keer wel gewoon bij te kunnen zijn :)

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:21

Ahh ships Marieke! Wat balen joh!
Zou je het met trailer wel aandurven dan?
Want dan gaan we samen met de trailer, had sowieso al weinig zin
Om dat hele end eerst te moeten rijden ;)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:33

Nee helaas. Heel lief aanbod maar Par is niet zo heel makkelijk te laden en als ze zich verstapt omdat ze weer stennis gaat schoppen zijn we verder van huis...
Misschien kom ik wel nog gewoon langs. Dan kan ik afleiden en helpen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:42

Had het berichtje al gehad inderdaad :( Echt superbalen, niet leuk! Maar de veiligheid van je paard en dus het welzijn van je paard staat voorop!

Fleur787

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 21:59

oh jammer! Hoop dat het snel goed komt! Goed dat je afzegt! paard gaat voor!

Mensen luister ik heb een vraagje:D ik heb een vriendinnetje en die is net bezig met fotograferen. ze wil het super graag leren en ik wil haar graag helpen. Nu was het mijn vraag dat als de fotografen aanmeldingen vol zijn, zij misschien toch mee mag met mij? Ik neem haar dan onder mijn hoede dus jullie hebben er in principe geen last van.. ;) ze zit niet op bokt helaas! Maar ik las net ook dat we 11 fotografen hebben misschien? Kunnen er anders niet 2 groepjes van drie worden gemaakt?? (kijkt heeeeel lief)) ( moest van chelle_dora hahahaha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 22:19

Haha eerst maar kijken hoeveel we overhouden he! i.v.m. eventuele uitval wat we dinsdag/woensdag horen :p

Zihuatanejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 05:23

Na ook nog via pb-tjes contact te hebben gehad met ts en de toon alleen maar scherper werd in zowel de posts op bokt als in de pb heb ik besloten om zondag niet te komen. Mijn portfolio kan ik ook aanvullen door een weiland bij ons op stal in te lopen en een paardenhoofd of staand paard te fotograferen. :j veel plezier zondag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 09:10

Edit:

zat op mijn telefoon dus kon niet uitgebreid reageren; nu wel.

Voordat ik dalijk de boeman en de slechterik ben, wil ik even een paar dingen rechtzetten. Ik ga hier geen wellus-nietus verhaal van maken, maar er zijn wel aardig wat dingen nu verdraaid. Ten eerste ben ik niet degene die is begonnen met deze PB wisseling, en in deze PB wisseling werd ik beschuldigd van iets maar als ik hierop doorvroeg werd er alleen gerefereerd naar mijn eigen onderschrift. Dat is prima, maar alle gekheid op een stokje, ik schijn iets onfatsoenlijks te hebben gedaan bij de lijst, maar naar mijn weten heb ik enkel eventueel fotografen toegevoegd en hier lijkt mij niets onfatsoenlijks aan. Verder werden alleen maar dingen naar mijn hoofd gegooid die al bekend en kortgesloten waren, namelijk dat de betreffende fotografe geen foto's van mijn pony zou maken, maar dit was al afgesproken dus hier was ook geen PB wisseling voor nodig.

Het is tegen de regels om PB's openbaar te maken en dit doe ik dus ook niet, maar als dit wel had gemogen had ik dit ook zeker gedaan om even te ontkrachten dat ik de boeman ben en onfatsoenlijk ben en scherpe, nare pb's heb gestuurd.

Dit wilde ik wel even gezegd worden want ik wil dat er gewoon een gezellige dag van wordt gemaakt, met het oog op het zonnetje van vandaag denk ik dat zelfs het weer mee gaat werken en zie ik er dus naar uit om iedereen te ontmoeten! Veel bekende gezichten ook, maar ook een hoop onbekende en ik hoop dus dat het gewoon een gezellige zonnige dag wordt waar iedereen een ervaring en foto rijker van wordt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 09:39

1. Chelle_dora - Dora Bevestigd - Foto Dora
2. tesssie14 - Kas Bevestigd Foto Kas
3. tesssie14 - Joey BevestigdFoto Joey
4. jolmer20 - Pep Bevestigd Foto Pep
5. jolmer20 - Flinn Bevestigd Foto Flinn

Middaggroep
1. Zodiacje Bevestigd
2. MariekeS_ Bevestigd Hoofd foto Palermo Rijfoto Palermo
3. Lottejulia Bevestigd Foto Beer
4. roxxxiejjj - Bevestigd
5. Gaia Bevestigd Foto Rhona

Reserven
1. Zipporah Bevestigd
2. Zipporah Bevestigd
3. Zipporah Bevestigd
4. Lailapri-Chayton
5. Lailapri-Delano
6. Lailapri-Danika

Fotografen
1. Desteney_ Bevestigd
2. EskeGirl Bevestigd
3. RandyOrton25 Bevestigd http://www.madebymichaja.nl
4. RdLFoto Bevestigd http://www.rdlfotografie.weebly.com/
5. luwaniej1 Bevestigd http://www.leonievanduffelenfotografie.nl
6. Fenneeee Bevestigd
7. Fleur787 Bevestigd\
8. Kokkielover Bevestigd
9. LynnDenise
10. Vriendin Fleur787 Bevestigd

Reserve Fotografen

-

De planning ziet er als volgt uit;
We fotograferen in duo's. Dit omdat het voor de paarden anders niet te doen is om dik 2 a 3 uur geconcentreerd te blijven. Dan is de laatste fotograaf gewoon zuur omdat het paard dan weigert mee te werken en dat is zonde. Zodra alle fotografen bevestigd zijn worden de duo's gemaakt/besproken en kunnen we direct aan de slag op de fotomeeting!

Ochtendgroep

11:00
Verzamelen op het parkeerterrein naast C. Poot. Hier kunnen auto's en trailers geparkeerd worden. Vanaf hier gaan we met z'n allen 't park in om goede plekken te vinden voor de foto's.

11:15
Begin, combinatie 1
11:30
Wissel, combinatie 2
11:45
Wissel, combinatie 3
12:00
Wissel, combinatie 4
12:15
Wissel, laatste combinatie (5)

12:30 - 13:00
Vrije invulling. Hier kunnen van tevoren nog geen planningen over worden gemaakt, althans, concrete planningen. In dit half uur kunnen de fotografen op eigen houtje fotograferen of even pauzeren, en kunnen de modellen met elkaar nog op de foto of kunnen er rijfoto's worden gemaakt. Hierin hoeft dus niet aan de duo's gehouden te worden en is een ieder dus vrij om te doen wat ie wil!

Daarna is het feestje afgerond voor de eerste groep modellen.

Middaggroep

13:15
Verzamelen op het parkeerterrein naast C. Poot. Hier kunnen auto's en trailers geparkeerd worden. Vanaf hier gaan we met z'n allen 't park in om goede plekken te vinden voor de foto's.

13:30
Begin, combinatie 1
13:45
Wissel, combinatie 2
14:00
Wissel, combinatie 3
14:15
Wissel, combinatie 4
14:30
Wissel, laatste combinatie (5)

14:45 - 15:15
Vrije invulling. Hier kunnen van tevoren nog geen planningen over worden gemaakt, althans, concrete planningen. In dit half uur kunnen de fotografen op eigen houtje fotograferen of even pauzeren, en kunnen de modellen met elkaar nog op de foto of kunnen er rijfoto's worden gemaakt. Hierin hoeft dus niet aan de duo's gehouden te worden en is een ieder dus vrij om te doen wat ie wil!

Hierna is het feestje ook afgelopen voor de middaggroep en kan iedereen vervolgen met zijn dag. Op deze manier hoop ik dat iedereen voor de spits thuis komt, de paarden allemaal hun concentratie hebben kunnen behouden en de fotografen een mooie aanvulling hebben op hun mooie portfolio's!

Nu allemaal nog duimen dat het mooi weer wordt!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-05-13 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:13

hoihoi, helaas meld ik mij deze af. zoals ik al eerder had verteld datik mij perongeluk bij 2 meetings had aangemeld. Ik heb voor de andere gekozen. Niet omdat ik hier de modellen niet gaaf vind ( juist wel :D!!) maar meer omdat het makkelijker te regelen is met vervoer. ( mijn auto is namelijk nog steeds kapot helaas)

Heel veel plezier fotografen en modellen en maak er wat moois van! ik houd dit topic in de gaten voor t eindresultaat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:20

Hoihoi, geen punt!

Als de auto stuuk is dan moet je inderdaad voor de meest handige keuze kiezen, tis toch een stuk lopen anders hoor :+

Scheelt dat ik de lijst nog kon bijwerken dan hoef ik er niet weer een nieuwe post aan te wijden haha :+

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:24

@chelle_dora: Ja precies haha.. Nou gelukkig maar.. ;) en nogmaals heel veel plezier :D!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:36

Zoals ik al omschreef, deze meeting kost mij veel moeite maar nu mijn stalgenoot marieke afzegt
En vervolgens ook twee hele goede fotografen afzeggen en er gezeik is in het topic heb ik er al
Geen zin meer in. Mij het gedoe niet waard.
Fotografen als jullie een witte PRE in je portfolio willen ben je altijd van harte welkom.
En verder wil ik jullie vooral heel veel plezier wensen maar mijn plekje mag
Naar de volgende in rij.

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:57

zodiacje schreef:
Zoals ik al omschreef, deze meeting kost mij veel moeite maar nu mijn stalgenoot marieke afzegt
En vervolgens ook twee hele goede fotografen afzeggen en er gezeik is in het topic heb ik er al
Geen zin meer in. Mij het gedoe niet waard.
Fotografen als jullie een witte PRE in je portfolio willen ben je altijd van harte welkom.
En verder wil ik jullie vooral heel veel plezier wensen maar mijn plekje mag
Naar de volgende in rij.

Uhm even rare vraag ga je niet meer mee omdat je stal genoot afzegt of omdat je de rest van de fotografen niet goed genoeg vind?? Want dat zou ik wel een beetje banketstaaf vinden het kost niet jou alleen een hoop moeite ook de fotografen mijn auto rijd niet op water namelijk.
en hoe mensen in het topic tegen elkaar zijn daar kan de rest niets aan doen.
Dus ik vind het erg jammer dat je afmeld :(

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 11:45

Ik zeg niet dat ik de rest vd fotografen niet goed vindt maar
Dat ik al het gedoe eromheen niet meer zie zitten.
De manier van schrijven in dit topic (door sommigen)stuit mij er tegen de borst

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 11:54

zodiacje schreef:
Ik zeg niet dat ik de rest vd fotografen niet goed vindt maar
Dat ik al het gedoe eromheen niet meer zie zitten.
De manier van schrijven in dit topic (door sommigen)stuit mij er tegen de borst

ja het is jammer dat het zo gaat ik vond het eigenlijk nog veel erger dat mensen daardoor afzeggen

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:59

Heel erg jammer dat er mensen weg gaan, zo op deze manier. Hopelijk blijft het hierbij.

Zihuatanejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 16:55

chelle_dora schreef:
Edit:

zat op mijn telefoon dus kon niet uitgebreid reageren; nu wel.

Voordat ik dalijk de boeman en de slechterik ben, wil ik even een paar dingen rechtzetten. Ik ga hier geen wellus-nietus verhaal van maken, maar er zijn wel aardig wat dingen nu verdraaid. Ten eerste ben ik niet degene die is begonnen met deze PB wisseling, en in deze PB wisseling werd ik beschuldigd van iets maar als ik hierop doorvroeg werd er alleen gerefereerd naar mijn eigen onderschrift. Dat is prima, maar alle gekheid op een stokje, ik schijn iets onfatsoenlijks te hebben gedaan bij de lijst, maar naar mijn weten heb ik enkel eventueel fotografen toegevoegd en hier lijkt mij niets onfatsoenlijks aan. Verder werden alleen maar dingen naar mijn hoofd gegooid die al bekend en kortgesloten waren, namelijk dat de betreffende fotografe geen foto's van mijn pony zou maken, maar dit was al afgesproken dus hier was ook geen PB wisseling voor nodig.

Het is tegen de regels om PB's openbaar te maken en dit doe ik dus ook niet, maar als dit wel had gemogen had ik dit ook zeker gedaan om even te ontkrachten dat ik de boeman ben en onfatsoenlijk ben en scherpe, nare pb's heb gestuurd.

Dit wilde ik wel even gezegd worden want ik wil dat er gewoon een gezellige dag van wordt gemaakt, met het oog op het zonnetje van vandaag denk ik dat zelfs het weer mee gaat werken en zie ik er dus naar uit om iedereen te ontmoeten! Veel bekende gezichten ook, maar ook een hoop onbekende en ik hoop dus dat het gewoon een gezellige zonnige dag wordt waar iedereen een ervaring en foto rijker van wordt!

Tja, ik wilde eigenlijk niet meer reageren, maar aangezien je nu de schuld bij mij gaat leggen en van mij de boeman gaat maken denk ik toch dat je je posts en je pb-tjes nog maar eens moet lezen, want ik heb enkel en alleen uitgelegd hoe ik mijn foto's zie en hoe ik werk, en ja ik verdien mijn geld met fotograferen, dus ben professioneel met fotograferen bezig, dat is geen geheim. Ik heb een kunstopleiding en een iets andere blik op de fotografie en ik hou van mijn werk en heb er erg veel plezier in. Heel erg veel plezier allemaal zondag, en maak mooie foto's :D

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:11

Is het nu klaar? :+

Ik geef woensdag uitsluitsel of ik erbij ben, maar vrees dat mijn familie mij de hele dag inpikt :=