Fotomeeting Gorsselse Heide, 14 april

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EquiPhoto

Re: Fotomeeting Gorsselse Heide, 14 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:42

Eens met rienie! Ook ik voelde me aangesproken, ik reed samen met iemand mee die plots niet meer mee kon. Hierdoor kon ik niet meer carpoolen.

Verder houdt ik mn mond, veel plezier iedereen!

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:22

lisannee93 schreef:
Ook ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is. Je merkt gewoon dat iedereen andere prioriteiten stelt en dat dat tot een boel afmeldingen leidt. Daarnaast zijn er mensen afhankelijk van anderen en als die plots niet meer kunnen staan zij ook machteloos.
Martina, goed dat je je eerste nogal ongenuanceerde post wat terugtrekt, kan me er alles bij voorstellen dat je teleurgesteld was maar ik voelde me denk ik niet als enige nogal aangevallen door je post. Niemand meldt zich af met kwade bedoelingen, dus een beetje begrip van beide kanten is welkom.

Zoals Laura zegt moet het op zich nog wel mogelijk zijn om het door te laten gaan als er maar duidelijke afspraken gemaakt worden met de fotografen en modellen.

Ja ochtendhumeur he :+

Rienie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:42

martina1 schreef:
lisannee93 schreef:
Ook ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is. Je merkt gewoon dat iedereen andere prioriteiten stelt en dat dat tot een boel afmeldingen leidt. Daarnaast zijn er mensen afhankelijk van anderen en als die plots niet meer kunnen staan zij ook machteloos.
Martina, goed dat je je eerste nogal ongenuanceerde post wat terugtrekt, kan me er alles bij voorstellen dat je teleurgesteld was maar ik voelde me denk ik niet als enige nogal aangevallen door je post. Niemand meldt zich af met kwade bedoelingen, dus een beetje begrip van beide kanten is welkom.

Zoals Laura zegt moet het op zich nog wel mogelijk zijn om het door te laten gaan als er maar duidelijke afspraken gemaakt worden met de fotografen en modellen.

Ja ochtendhumeur he :+

_O- _O-
Haha, geen probleem hoor! :=

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 18:41

No hard feelings! :)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:42

helaas weer een afmelding binnen gekregen net, van vincy

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:43

Sani schreef:
Is er voor jullie ( Annelinde en Lisanne ) een mogelijkheid op bv een andere datum wel mee te kunnen? Ken de privéomstandigheden niet, want dan zou verzetten bv ook een optie kunnen zijn.. :)

Ik weet niet of hieroverheen gelezen is... :')

malissapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:28

kan het wel doorgaan als ik 1 hobbyfotograaf regel? Ze kan leuke plaatsjes schieten voor de hobby maar is niet profesioneel. en anders kan ik ook wel foto's maken, dan regel ik iemand anders die in mijn plaats model kan staan. als het hierdoor wel door zou kunnen gaan zou ik dolgelukkig zijn!

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:20

Ik denk dat dit weekend door laten gaan weinig zin heeft. Maar een ander weekend is wel mogelijk. Ik ( en Malissa ook) kennen genoeg mensen met paarden hier in de buurt. Dus we zouden genoeg portfolio waardige modellen kunnen regelen.
Er moet alleen wel animo zijn vanuit de fotografen.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 21:24

Sani, ja dat is in principe wel mogelijk. Willen wel eerst privé alles weer op de rit hebben. ;)

Zoals Martina zegt, is het denk ik het moeilijkste om fotografen te vinden en die toevoeging zijn wij niet, dus ik zou zeggen als jullie de meeting op korte termijn willen verplaatsen, dan zou ik dat in eerste instantie maar proberen zonder ons. Hopelijk begrijpen jullie dit.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:27

Voor mij maakt de termijn niet uit. En het zou voor jullie wel leuk zijn als je er alsnog bij kunnen zijn, jullie hebben het in eerste instantie ook opgezet.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:27

Ik zou misschien als er op een andere dag een meeting komt wel willen komen als fotograaf.
Dit ligt wel echt aan de modellen, want het moet wel een toevoeging zijn voor mijn portfolio :)

scoobydoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:45

ehh gaat het nou wel of niet door aanstaand weekend?
voor mij,en andere denk ik ook wel erg fijn om het nu te weten.
zelf moet ik onwijs veel regelen om het voor elkaar te krijgen en hopen dat mijn trailer op tijd gemaakt is want zul je ook net zien dat die reparatie nodig heeft en mijn eigen persoonlijke omstandigheden zijn nu ook verre van ideaal maar ik wil er wel lles aan doen om het wel voor elkaar te krijgen.
wat als het goed is ook gaat lukken mits de trailer meewerkt maar ga er vanuit dat het lukt maar dan wil ik wel weten of het uberhaupt nog doorgaat of dat het verzet word.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:47

Afmelding van fotograaf : Stephanie_M

ik denk dat we het beter kunnen afzeggen/verplaatsen

scoobydoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 23:04

desi: dat lijkt me dan ook imderdaad anders zijn er volgens mij niet veel mensen.
ik hoop dan wel op verplaatsing :+

Rienie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 07:42

scoobydoo schreef:
desi: dat lijkt me dan ook imderdaad anders zijn er volgens mij niet veel mensen.

Jaaa, daar hoop ik ook op! Mocht het verplaatst worden, krijgen dan de modellen en fotograven die zich al hadden opgegeven voorrang?
Ik wil graag een volgende keer mee, mits ik de datum kan natuurlijk!

Inge_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 08:29

Rienie1986 schreef:
scoobydoo schreef:

Jaaa, daar hoop ik ook op! Mocht het verplaatst worden, krijgen dan de modellen en fotograven die zich al hadden opgegeven voorrang?

Me too!! *\o/*

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:25

jammer van de vele afmeldingen, maar ik ben dan ook voor het verplaatsen van de datum :)

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:46

Ik heb even een lijstje gemaakt met de mensen die bij een herkansing graag willen komen. Behoorlijk veel modellen en nog niet zo veel fotografen.

Citaat:
Modellen:
Annelindee
Lisannee93
Scoobydoo
Desi92
Martina1
Inge_Zorro

Fotografen:
Sani
Laurahh
_Femkee

Mocht ik iemand hebben overgeslagen quote dan alstublieft de lijst!
Laatst bijgewerkt door Bismarck op 11-04-13 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:51

alleen mijn naam verkeerd:P maar iedereen weet wel wie ermee bedoeld wordt denk ik? haha
Als er dus voor verplaatsing gekozen wordt zoals het er nu uitziet. Kunnen we denk ik de inschrijving weer opengooien en dan de modellen die er nu zijn wel houden en er evt nog wat bij zoeken en weer reserve ? net zoals fotografen ? weer 10 -10 en dan reserve lijst ?

Citaat:
Jaaa, daar hoop ik ook op! Mocht het verplaatst worden, krijgen dan de modellen en fotografen die zich al hadden opgegeven voorrang?

Ik vind wel dat de mensen die zich al hebben opgegeven en op de uiteindelijke lijst (die nu nog over is) voorrang hebben... Maar weet niet hoe de rest daar over denkt

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:53

Volgens mij is 10 modellen te veel. Als ik het goed begrepen had was het de bedoeling om 8 modellen te doen. Anders is het nabewerken voor de fotografen niet te doen.

Oeps Desi, sorry ik zal kijken of ik het kan verbeteren!

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 17:58

8 is ook prima :P weet niet wat fotografen fijner vinden... Mijn maakt het verder ook niet uit ;)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:01

Ik moet wel zeggen dat ik als fotograaf zijnde alleen interesse heb als er modellen zijn die een toevoeging zijn voor mijn portfolio. Dit hangt dus af van de modellen die er nog bij gaan komen..

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:50

En naar wat voor soort modellen ben je opzoek?

Ik denk dat het sowieso voor iedereen geld dat ze mee willen onder voorbehoud van de datum. Dit gaat puur om een inventarisatie wie er interesse in hebben.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:53

In principe heb ik meer dan genoeg warmbloeden (kwpn'ers etc.) en haflingers, maar anders dan dat vind ik altijd wel leuk :)

Datum is ook afwachten inderdaad!

Rienie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 23:05

Ik sta niet bij op de lijst!:-(
Zal morgen ff het lijstje qouten, zit nu op mijn telefoon.
Wil wel graag volgende keer mee:-)