Hoe vallen de polo's en truien qua maat? aangezien jullie ze vorig jaar bij die site hadden besteld.... en nog een dilemma, mijn paard heet Eline ( , maar roepnaam is elly of lellebel, wat moet ik op erop zetten? Eline staat zo suf haha
Hahahaa, lindeuhh97 toch... Gewoon wat jij leuk vind... De mijne heet Alamo, maar op wedstrijd Mr. Mo, maar welke van de 2 wordt het. Of gewoon Mo, zoals ik hem altijd noem
Ja klopt, maar als ik Okidoki doe en ik trek hem aan op stal dan denkt iedereen dat ik een nieuw paard heb ofzo want ik noem hem altijd Mister. Ik heb trouwens geen van de drie namen zelf verzonnen
Ben niet zo actief meer op bokt.. Maar ik vind de ontwerpen voor de trui & polo heel erg leuk! Weet alleen nog niet wat ik ga doen, zal met mn ouders overleggen.
wij van week 7 mochten mee bestellen, maar ik denk dat jullie wel begrijpen dat als er week 8 op komt dat wij dan zullen afhaken, wat weer jammer is voor de groepskorting (denk dat wij wel aan 7 man minimaal kunnen komen, en dichter bij de instructieweken vast nog wel meer). Valt mij ook nu pas in dat ik kenissen heb die ook shirts doen bedrukken (alleen niet zo'n uitgebreidde site en geen prijzen), maar zal ik hem eens een berichtje sturen wat de prijzen zouden zijn en of er eventueel groepskorting is (weet dat mijn moeder vorig jaar een shirt met een hele grote foto voor een abraham had bestelt, shirt en bedrukken kostte samen 6 euro, nu hebben wij wel een iets kwalitatievere polo nodig maar denk dat we zeker onder die 29 euro kunnen blijven!)
Ik denk dat we het beste gewoon bij spreadshirt kunnen bestellen. De service is goed de kwaliteit is goed en het is lekker makkelijk de tekst op de polo veranderen we naar knhs instructieweken. En we krijgen sws al korting maar week 7 kan er misschien wel bij. Ik ken namelijk een groep meiden die ook gaan naar sie week en die zijn met 10 man. Maar jullie zouden dan ook zelf kunnen bestellen aangezien jullie dan met 17 zijn ongeveer
Geen idee of ze op bokt zitten vast wel enkele maar ik ken niet iedereen.
_KellyAV
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-13 17:45
Haaai!
Ik heb net een heel aantal mensen PB's gestuurd mbt de polo's en truien. Lees en beantwoord die PB dus even. Het kan zijn dat ik je vergeten ben, stuur mij dan even een PB dan stuur ik je alsnog even het verhaaltje
nog even voor de duidelijkheid: ik bestel NIET voor andere weken. Dit is me gewoon echt te veel werk!