HTM schreef:
Aah heel goed! Nee ik fluister hem wel even in dat die gewoon voorbeeldig braaf moet zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WhySoWhite schreef:Ah zon dames zadel heb ik nog nooit gedaan. Lijkt me dood eng alleen het idee al om achterover te vallen als die bokt ofzo, en dan heb je die beugel nog.. Hoe zit dat met de druk verdeling want neem aan dat er meer druk op links is dan waarschijnlijk? En drijven word ook lastig.
WhySoWhite schreef:Hahaha ja is goedzal mn zorgpas mee nemen
Tiel is vlakbij, laat het hem niet TE bond maken want ik durf niet te vliegen en al helemaal niet in een helicopter
_Natasja_ schreef:Erwin89 schreef:Tas, is die foto genomen tijdens een behendigheidswedstrijd?
Ja tijdens onze Jaarlijkse Speldag in 2011 was het thema Baby's en vorig jaar Sprookjes.
Dit jaar is het nog een verrassing maar gaan we Op Wereldreis. ssst niet verklappen
HTM schreef:WhySoWhite schreef:Ah zon dames zadel heb ik nog nooit gedaan. Lijkt me dood eng alleen het idee al om achterover te vallen als die bokt ofzo, en dan heb je die beugel nog.. Hoe zit dat met de druk verdeling want neem aan dat er meer druk op links is dan waarschijnlijk? En drijven word ook lastig.
achterover vallen bij bokken... Dat kan bijna niet.
Wel als die omhoog komt.
Maar kan mn dameszadel wel meenemen, ga ik daar wel mee rijden als die eerst jou vliegles heeft gegeven aan de longe![]()
Kun je dat ook proberen