Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Papegara schreef:Takkie, als je er een motortje onder zet houd je ons ook in galop bij met onze viervoeters![]()
En Andrea, ja joh komt allemaal wel goed. Wij hebben hier in de kelder alleen al eten voor de aankomende 3 jaar, misschien wel handig om veel mensen in huis te halen, komt dat ook allemaal is een keer op haha.
fientje80 schreef:Het plan was eigenlijk ook om met de groep voor een goed doel te lopen. Het idee was om geld op te gaan halen voor KiKa. (Kinderen Kankervrij) Heeft iemand hier bezwaar tegen? Zoniet, dan gaan we na morgenavond daar mee aan de slag. Reageren hierop graag in het topic!! (en dus niet via pb)
mick75 schreef:Ik zou het leuker vinden om bijvoorbeeld voor gehandicaptenmaneges te lopen dan voor iets als Kika, dat ook een winstoogmerk heeft en waarvoor al duizenden anderen ook lopen. Gehandicaptenmaneges doen heel erg goed werk en gaan de komende jaren waarschijnlijk flink lijden onder de bezuinigingen, en ze hebben vaak al de grootste moeite om rond te komen. In elk geval de manege waar ik vrijwilliger ben en rij.
En een iets kleiner goed doel, en iets met paarden, vind ik eigenlijk wel geschikt voor een groep van een paardenforum. We weten allemaal hoe goed paarden je kunnen doen, laten we dat anderen die het een stuk minder hebben getroffen (fysiek of mentaal) dan ook gunnen.
Papegara schreef:Hoe zit het trouwens met aanmelden, want er mogen maar een beperkt aantal deelnemers. misschien een maximum data waarbij mensen zich nog mogen aanmelden? Ik heb geen idee wanneer de inschrijving überhaupt open is. En handig als op tijd in dit topic wordt gezet wat de kosten van elke wandelaar wordt (inschrijfkosten). Mocht je hulp willen ben ik bereid ook dingen te informeren.
fientje80 schreef:Fientje80 - Groningen
Destination - Groningen
Irisx94 - Schuinesloot (dichtbij Slagharen)
Iloveyah87 - Haarlem
Valliej15 - Haarlem
Jolliegirl - Beilen / capelle a.d ijssel
Uniek2306 - Deventer
Mick75 - omgeving Amsterdam
Felinehoi ?
Leonie87 - Eindhoven
Kaylah - Vledder (zuidwest drenthe)
andrea1992-Harlingen
nathalietjeB- Egmond
Depende-drenthe/Groningen
boender123-Putten