Oke het plan tot nu toe toch? Als iemand aanvullingen heeft maar even zeggen. Zoals ik het nu een beetje in mijn hoofd heb...
Jullie komen naar mij toe Om een uur of 1 ?? (of vroeger of later? ) zaterdag 3 november Degene die komen zal ik mijn adres nog even PB'en. Jullie komen allen met de auto toch?
Als jullie komen gaan we eerst wat drinken en kletsen Ik zal van te voren cupcakes bakken, dus die kunnen we gaan versieren Daarna mogen degenen die het leuk vinden blijven eten... Maar wat? Iemand ideeën? Endan kunnen we nog evt. een filmpje kijken, spelletje spelen, nog wat doen met cupcakes of naar huis?
Eindtijd maakt niet veel uit, maar 3 uur 's nachts zal het niet worden
Ja dat snap ik, maar zoals voor het beslag/fondant etc?
Suuszels
Geplaatst: 26-10-12 11:01
Nou dat heb ik ook al in huis voor het grootste deel.. Ik heb ooit een 5 kg zak biscuitmix voor de taarten gekocht daar gaan alleen eieren bij en water, fondant heb ik denk ik voor een groot deel al in huis Had met me verjaardag best wat gekregen of als je maar een klein stukje gebruikt kan je de rest bewaren, maar dat zal ik nog even kijken Voor cupcakes zal ik een nieuwe zak bloem moeten kopen, dat zijn ook geen wereldprijzen.. en botercreme zodat het blijft plakken, dan moet ik een nieuw pakje boter en de mix daarvoor heb ik ook al.. Kleurstoffen heb ik... evt. vullingen moet ik denk ik wel kopen (behalve jam en chocopasta)
Dat is zo hoor maar ik weet niet precies wat al die producten kosten en met zo'n zak van 5 kg doe je best een tijd en hoeveel dan omgerekend in een taart gaat
Kim, moet je dan smiddags al weg of kun je wel blijven eten? Ik vind het trouwens ook wel fijn om gewoon na het eten weer naar huis te gaan.
Kimberleij
Geplaatst: 26-10-12 11:57
Nee want we gaan pas laat op de avond Naar de bios dan, dus opzich kan k wel blijven eten, maar vind het banketstaaf als ik dan gelijk weg moet.
En k moet ook even kijken op me werk, want deze week heb k bv. Ook maar 1 x met Jeff gegeten, woensdag. En de rest van de week was ik niet thuis met het eten, nu maandag pas weer
Hey, Ben ik weer!! Kim weet je al wat handig voor je is?
Doen we nou taartjes versieren? Of cupcakes? Zorg ik dat ik die van te voren alvast bak En verder qua eten? Doen we friet? Of gourmetten? Of iets makkelijks als pasta ofzo? (of kan ook uitgebreider hoor ! )