Sorry, maar soep is best duur .. dus meer voor jullie
Ik zit
sandra3235
Geplaatst: 17-11-12 21:29
Aha de zeeuwse kust....Kom je morgen dan even langs op de terugweg????
xElienx
Geplaatst: 17-11-12 21:32
om maar even een beginnetje te maken van een lijstje. vul het gerust aan met ideetjes:
koffie (doen we dit?) - gebakje (misschien een idee dat een paar mensen een halve vlaai meenemen, dan is er henoeg leuze uit verschillende smaken.)
lunch (doen we dit?) - soep (met of zonder balen.) - stokbrood -
Thee/fris (of gaan we als we terug komen gelijk eten?) - zoutjes/nootjes/schppies ofzo - nemen we ook drinken mee?
avond -patat bestellen
probabeest
Geplaatst: 17-11-12 21:42
Ik wil anders wel iets van cupcakes maken voor bij de koffie. Soep ben ik ook altijd voor en dan lekker simpel met een stokbroodje /stokbrood gevuld met kruidenboter erbij en 's avonds vind ik een grote zak friet halen ook altijd lekker. Niet te moeilijk doen hoor! Het gaat om de gezelligheid en om komen van de honger doen we vast niet!
Ymor,ik kan je eventueel van station Arnhem afhalen.
Stef, ff voor de duidelijkheid....jij komt! Dat je het maar ff weet
hoe laat begon het ook alweer? 13.00 uur toch? Als we dan gelijk eventueel een uitgebreide lunch doen met bijkletsen en erna huifkartocht toch? Want ik denk nog geneens dat wij met avondeten blijven,we hebben 2 revaliditatie paarden en medicijnen etc,overdag kan Patrick wel oppassen maar de rest zullen wij moeten doen......
Tina roep zelf eens wat jullie willen!!!!jouw feestje
Ligt eraan tas, misschien komen ze ab dan wel halen, zou zomaar kunnen
probabeest
Geplaatst: 17-11-12 22:47
O ja, dat is waar...... Volgens mij wel leuke mensen of niet? Zag iets op Facebook staan maar klonk erg leuk
Aaaaahhh jammer SAN maar begrijp het wel Vind het wel leuk om je we ff te zien
Bassenqua
Geplaatst: 18-11-12 10:24
sandra3235 schreef:
hoe laat begon het ook alweer? 13.00 uur toch? Als we dan gelijk eventueel een uitgebreide lunch doen met bijkletsen en erna huifkartocht tocht
Denk wel dat we er rekening mee moeten houden dat het om 17:00 donker is ivm de huifkartocht. Mij maakt de volgorde verder niks uit! Zal ik een pan surinaamse kippensoep meenemen ? Home Made!!
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-12 11:02
Donker en huifkartocht maakt niet uit hoor.. De huifkar is voorzien van goede verlichting (net als een auto) inclusief knipper en remlichten.. In de huifkar zelf zijn sfeerlampjes, verwarming en zelfs radio voor de liefhebber (wel cdtje meenemen). Het zijn geen oude aftantdsje tentjes op wielen meer zoals "vroegah" haha Huifkarcentrum Bergh levert kwaliteit natuurlijk!
Zo, genoeg reclame om even te antwoorden op het eten en drinken verhaal:
* Koffie krijgen jullie van ons. rankjes zoals bier wijn fris etc. kunnen aan de bar gehaald worden op eigen kosten. (dit was de enige voorwaarde die mijn schoonouders stelden voor het gebruik van de zaal etc.) *Iets lekkers bij de koffie zal ik wel regelen. *Als iedereen dan wat lekkere hapjes voor bij de lunch mee neemt zoals al geopperd werd? Volgens mij komen we dan zo niks te kort?
Planning: 13.00u aankomst koffie met wat lekkers 14.00u huifkartocht richting onze stallen (mits het niet regent want dan wil Huub niet zo ver haha) 16.30u weer terug op het huifkarcentrum voor de lekkere hapjes etc. 18.00u einde zodat iedereen weer op tijd thuis is?
Mocht iemand een ander idee hebben, let me know!
Bassenqua
Geplaatst: 18-11-12 11:39
Maydine schreef:
Donker en huifkartocht maakt niet uit hoor.. De huifkar is voorzien van goede verlichting (net als een auto) inclusief knipper en remlichten.. In de huifkar zelf zijn sfeerlampjes, verwarming en zelfs radio voor de liefhebber (wel cdtje meenemen).
Sappos
Geplaatst: 18-11-12 12:29
Heb er zin in
jolandje
Geplaatst: 18-11-12 19:26
ik heb er zin in, zal ik wat zakken met broodjes meenemen? en moeten ze dan belegd?
oh ja esther, natuurlijk kunnen wij samen , stuk gezelliger reizen hoor
Sabine komt om de hoek. Elst of Arnhem maakt niet veel uit behalve dat Eslt veel kleiner is en je elkaar makkelijker kunt vinden als in Arnhem vind ik Maar als Natas en Ymor het afspreken vind ik het ook goed Woon in Arnhem maar kom er verder nooit