Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolijnn schreef:S_uus schreef:Ligt eraan of Asra welkom is haha.
Zeg anders gewoon de dagen dat je kan zonder pony.. En als je de dag kan wanneer je pony mee kan en hij word uitgekozen.. Dan kan hij mooi mee
Shelly21 schreef:ik denk dat er idd wel meer paarden gespannen zullen zijn daar onbekende omgeving enzo.
Al moet ik zeggen dat Xafier op onbekend terrein erg braaf is normaal hoor je het andersom
Citaat:Maakt op zich niet uit, hengstveilige trailer als het goed is met dat dier van Merle.
Wendy, pascal ken je toch"? Hij wil wel mee om te oefenen op paarden vandaag gaat ie proberen springfoto's te maken van Asra en mij.
Maar verder fotografeert ie nooit paarden.
Leek hem wel leuk.
Change3x schreef:Shelly21 schreef:Haha ja ik ga 7 oktober voor het eerst op cc BB tripalon dus is mooie ervaring. hoop dat hij daar net zo braaf is als op het oefen spring terrein
Gewoon doen alsof je thuis bent. :3
Change3x schreef:Klopt, , maar dat doe ik dan liever op een dressuurmatige manier.
En ik weet niet zeker of hij spierpijn zal krijgen hoor, maar ik zou niet raar opkijken als het zo is.
Maar ik doe sowieso mee, dus misschien gooi ik m'n zadel er wel even op daar in overleg met met de anderen.
Change kon eerst alleen maar bokken en steigeren met mij erop daar, maar hij is nu al veeeel braver.