Herfstwind schreef:Ik schijt nu al 7 kleuren, ik ben echt overal bang voor. Dat wordt wat. Zal ik je handje vasthouden ?
Peerke_ schreef:Herfstwind schreef:Ik schijt nu al 7 kleuren, ik ben echt overal bang voor. Dat wordt wat. Zal ik je handje vasthouden ? ben bang dat je dan heel veel handjes moet vast gaan houden
ik ga toch ook mee doen maar niet als spook en ook niet in de organisatie.Amsterdamse bos is ook een optie misschien?
Woeps schreef:Peerke_ schreef:Zal ik je handje vasthouden ? ben bang dat je dan heel veel handjes moet vast gaan houden Ja dat denk ik ook haha!
leentje13 schreef:Lijkt mij heel leuk, woon alleen in Zuid-Holland...ze zoeken een bos met slaap mogelijkheid
Herfstwind schreef:Woeps schreef:ben bang dat je dan heel veel handjes moet vast gaan houden Ja dat denk ik ook haha! Tjaa, dan loop ik het rondje maar een paar keer
Met ponykamp hebben wij een aantal keren in markelo een spooktocht gehad. Genoeg bos in die omgeving, en schuilplekken en enge paadjes voor spoken
Woeps schreef:ben bang dat je dan heel veel handjes moet vast gaan houden Ja dat denk ik ook haha! [/quote]Tjaa, dan loop ik het rondje maar een paar keer [/quote]als je wil mag je die van mij ook vasthouden ben ook wel een angsthaas
Woeps schreef:Peerke_ schreef:Tjaa, dan loop ik het rondje maar een paar keer als je wil mag je die van mij ook vasthouden ben ook wel een angsthaas Allebei een kant?
Woeps schreef:leentje13 schreef:Lijkt mij heel leuk, woon alleen in Zuid-Holland...ze zoeken een bos met slaap mogelijkheid Dat klinkt goed! Een datum misschien al bekend? Kom net binnenvallen Wil wel meedoen, maar moet echt weten wanneer het is!
xManon_ schreef:Als de datum en locatie bekend is, ga ik checken of ik kan, lijkt me leuk. Nog iemand die mn handje wilt vast houden