Jammer PH... Was gezellig geweest. Maar dat komt nog wel een keer
Er zijn trouwens genoeg plekken. Of eigenlijk, we maken gewoon genoeg plekken. Ik kan kijken of ik luchtbedden heb. Ik heb er denk ik 3, maar dat moet ik even nakijken. Verder heb ik een aantal bedden en daar moeten we ook even voor kijken. Misschien dat ik van de buren nog een matras oid kan lenen, dat kan ook. Dus als er mensen zijn die zelf een matje meenemen moet dat makkelijk kunnen. Plek is er genoeg, anders zelfs nog in de woonkamer. Dan gooi ik de hond naar de bijkeuken
Ps. klein hondje, dus geen grote joekel
Killyenn
Geplaatst: 04-09-12 22:59
Dierenbeul
Sani
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-12 23:06
ik heb in de aanbieding sowieso 1 matje en 1 luchtbed. kan ook enkele kussens (3-4 meenemen en vast wel 2 slaapzakken. )
Jammer PH. Ik moet zelf nog op antwoord wachten, maar wil zeker niet aandringen! Dan denkt mijn moeder ook een beetje van: ''Vind het irritant worden''
Doe maar tine hopelijk voor mij ook wat duidelijker
Mijn papa heeft zo een nieuwe auto misschien wil hij hem 7 oktober wel testen op lange afstanden, naar haaksbergen ofso misschien? Met mij, en Nayomie.
Mocht ik kunnen, en iemand hebben die mijn hondje die dag doet.. Kom ik overdag en zal ik na het eten weer richting huis gaan. Volgens mij hebben wij namelijk de volgende ochtend "Enjoy the Ride" voor het KWF....