Kkkaren: die eerste actiefoto van gaia is echt te gek!
Unleash
Geplaatst: 26-07-12 10:05
Leuke foto's allemaal
Ik heb Bono niet kunnen fotograferen want die ging weg en van sommige honden kom ik niet aan minimaal 5 foto's. Dit was ook één van mijn eerste fotoshoots eigenlijk dus vandaar. Voor de rest staat van mij er alles zo'n beetje wel op denk ik. Ik vond de honden allemaal erg leuk!
Mijn foto's staan er nu allemaal op, behalve van gaia want dat heeft niet zo veel zin:P Ik hoop dat jullie ze mooi vinden , ik heb het leuk gehad! groetjes juliette
saskiakefie
Geplaatst: 27-07-12 12:21
Mijn foto's staan er nu ook op.
Ik ben benieuwd naar de foto's van Stefanie en Jill.
hele mooie foto's heb je gemaakt Karen. Ik hou van de belichting op foto's 5&6
Ja zeker weten! Maar dit keer zonder camera. Al hoewel..... Misschien dat ik bij portret zelf ook even achter de camera duik haha. Zolang het mijn eigen knol maar is want meer foto's bewerken kan ik op het moment niet aan haha.
Nou dat scheelt. Hebben we elkaar lig. al ontmoet haha!
Jongens, spijt me zeer. Maar ik heb eindelijk de foto's af. Helaas, zijn erg veel foto's mislukt omdat ik op de laatste moment achter kwam dat hij op de verkeerde stand stond. HMPF!!!!! Het spijt me zeer daarvoor. Ik ga nu de laatste meeting bewerken, en dan zet ik ze erop.
Nouja zo ver weg ben ik niet Gister op het strand geweest, maar het regent nu en het waait We gaan morgen naar de dierentuin, dus hopelijk dan wat beter weer.
Kkkaren
Geplaatst: 31-07-12 15:42
Juliette17 schreef:
kkkaren: heb jij toevallig de foto's van jack al klaar, ze vroeg het namelijk en is er benieuwd!
Nope...wat ik klaar heb staat op het forum. Dit weekend heb ik wat meer tijd en hoop ik een stuk verder te komen met de foto's...
JulietteFoto
Geplaatst: 31-07-12 16:39
Kkkaren schreef:
Juliette17 schreef:
kkkaren: heb jij toevallig de foto's van jack al klaar, ze vroeg het namelijk en is er benieuwd!
Nope...wat ik klaar heb staat op het forum. Dit weekend heb ik wat meer tijd en hoop ik een stuk verder te komen met de foto's...
oke zal het doorgeven!
EquiPhoto
Geplaatst: 07-08-12 16:59
Nou heb er een heerlijke vakantie op zitten en ben weer terug in het Arnhemse Ga gelijk eens even wat foto's bewerken!
JulietteFoto
Geplaatst: 07-08-12 17:14
EquiPhoto schreef:
Nou heb er een heerlijke vakantie op zitten en ben weer terug in het Arnhemse Ga gelijk eens even wat foto's bewerken!
we zijn benieuwd!
EquiPhoto
Geplaatst: 07-08-12 17:23
Verwacht niet teveel, had nog nooit eerder serieus honden op de foto gezet