Ik heb trouwens 2 van die reflectie paraplu's met statief. Die zou ik ook wel mee kunnen nemen, heb mn reflectie scherm nog niet binnen, kreeg een mail dat het nog wel even kan duren... Of er moeten andere zijn met reflectie schermen (: dan is t niet nodig!
Ze kunnen alleen niet in de regen ivm snoer en aansluiting voor een lamp..
NiKip
Geplaatst: 06-07-12 21:14
Ow god.. Ik heb slechte ervaringen met reflectieschermen
Kijk maar wat voor gezichten ik daarvan ga trekken
Ik heb een gitaar! Ook van die stenen fluitjes is misschien ook leuk, in de vorm van een vogeltje
SimoneDV
Geplaatst: 06-07-12 21:49
Ik zou t ook wel tof vinden met een gitaar op de foto te gaan , heb er zelf wel een maar die is glimmend zwart en ik heb geen hoes ofzo, dus ben dan bang dat ie misschien beschadigd. Al ligt het eraan hoe ik kom, kun je daar vlakbij je auto kwijt? Anders zou ik hem gewoon even uit de auto kunnen halen voor de foto's en erna direct terug leggen in de auto.
whoei komt steeds dichterbij!! ik baal alleen want mijn strobist set is nog niet binnen anders had ik dus een flitser mee kunnen nemen met shooten....reflectiescherm gaaf sowiesomee
Ik heb 9 fotografen en wil groepjes van twee maken , is er iemand die zegt doe mij maar lekker alleen ik red me wel of moet ik een groepje van drie maken? Al zouden we zowiezo geloof ik ook ergens wel van duo gaan verwisselen enz....
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-12 23:38
Planning maken is best lastig . Wil iemand echt strakke planning of komen we er zo wel met zn alle uit:
Fotografen:
Groep 1 Evdpanne (Esther) _ Jessie (Jessie)
Groep 2 LynnDenise Nescafe
Groep 2 hamsterfan Gemmeke
Groep 3 Shanine Newyork
Groep 4 DesireeK
Modellen:
Dames: 1. NiKip 2. pressent - Victoria 3. Dewirox - Dewi 4. Ramoontje- Ramona 5. r_oo_sj_e - Roos 6. SimoneDV - Simone 7. Lalee_ - Laura 8. Jodie_ 9. Hamsterfan's vriendin? 10. Dielle (stiefdochter van LynnDenise's zusje)
Heren: 1. Mannelijk model (mogelijk gemaakt door Roos) 2. Misschien mijn broertje (Esther)
Verzamelen om kwart voor 10, de makkelijkste plek is bij het meertje bij de muziektent. Dat is wel een redelijke makkelijke plek om te vinden! Hier vind je een plattegrond: http://www.vriendenvandeleidsehout.nl/index.php?id=1013
Van daaruit kunnen we een plek zoeken om onze spullen neer te leggen en mooie plekjes op te zoeken!
Planning is om om 10 uur te beginnen.
NiKip, r_oo_sj_e, Lalee_, pressent en Dewirox hebben de eerste ronde een afspraak met de kapper/visagist.
De overige modellen worden verdeeld over de fotografen, ik denk dat we ter plekke het beste kunnen kijken wat de verdeling wordt (wie matchen het beste bij elkaar om ook met elkaar op een foto te staan en even kijken wat een fotograaf precies zoekt)
Komt er trouwens nog iemand op de fiets? Dat is ook wel een leuk accessoires.
Jazeker ik kom op de fiets! Ik woon 10 minuten fietsen van het Leidse hout. Ik heb een damesfiets met fietstassen! Wordt mijn fiets nog een model, hihihi.